• dizz

IVF januari 2014 - vi som kämpar vidare

Hej! Hoppar gärna in här om det är ok?!

Jag och min sambo har försökt i 3 år inne på det fjärde nu. Första insättningen misslyckades och det tog ett tag innan min kropp blev den samma igen så fick först ny insättning den 5/12, fick min mens på RD 9 som sist!
    Nu e planerna att jag ska börja kissa på stickor igen på julafton, hoppas detta är vårat guldägg! 
    Hur reagerade eran kropp på hormonbehandlingen, jag hade regelbunden mens och ägglossning men nu lever den sitt egna liv.

Jag har också endometrios och min sambo har lite svaga simmare! Håller tummarna för ett plus för oss alla snart..

Hur gör ni för att tänka på annat?

kramar

• dizz
    Lisa 236 skrev 2013-12-20 11:09:49 följande:
    Haft ont från och till men nu tror de kanske att det är en helt ny graviditet som kommit till på naturlig väg... men fattar inte hur är ju bara kommen till ägglossning efter förra ivf.... ska ta nya prover i morgon...hmm så förvirrande
    Hur har det gått för dig Lisa236??

Nu har jag börjat kissa på stickor igen, hoppas det blir omslag snart =)

God jul på er 
  • dizz

Har en fråga till er som gjort det långa protokollet gäller kanske även er med det korta.

Har eran kropp återhämtat sig efter alla hormoner? Min ägglossning och mens kom alltid när det var beräknat innan nu lever det sitt egna liv har kissat på ägglossningsstickor i 12 dagar fortfarande inget omslag så va det sist också. 

Blir lite orolig att min kropp inte är som den va innan hela denna processen, någon som känner igen de??

• dizz

Min kropp spelar mig ett spratt, fick ingen ägglossning denna gången och det är nog första gången som det hänt, dom på kliniken blev lite oroliga men måste vänta en månad till för att se om det bara var en tillfällighet. 

Hänt er någon gång? Lite smått panikslagen!!!

Svar på tråden IVF januari 2014 - vi som kämpar vidare