• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • louisep87

Kan det vara möjligt att ägglossning sker nu dom närmsta dagarna kanske. Nu håller vi tummarna
  • Zora
    Iskristall skrev 2014-10-05 09:59:58 följande:

Men då Zora Men jag hoppas att det räckt med mys för er del ändå!? Håller tummarna!

Tack för tummarna, men hittills när vi varit så långt ifrån äl så har det ju inte blivit något Skit också
  • Zora
    louisep87 skrev 2014-10-05 11:06:16 följande:

Kan det vara möjligt att ägglossning sker nu dom närmsta dagarna kanske. Nu håller vi tummarna

Ja jag tror säkert att äl är på g för din del. Spännande!
  • AnnC

Åh typiskt zora, jag tror dock FF själv inte riktigt vet, det var ju lite klurigt med temphöjningen. I vilket fall så är det inte kört! Håller tummarna!

• Iskristall

Louisep87: Tror säkert det kan vara äl p G om du brukar ha äl vid den här tiden!! Spännande som sagt!

Zora: Inget är kört än!

• louisep87
    Iskristall skrev 2014-10-05 13:55:29 följande:

Louisep87: Tror säkert det kan vara äl p G om du brukar ha äl vid den här tiden!! Spännande som sagt!

Zora: Inget är kört än!

Genom att jag inte har haft mens på över fem månader så har jag inte haft någon ägglossning heller. Så nu gäller det att mysa fullt ut hela tiden
  • Venne

Mjaha och här går dag 32/Äl+18 mot sitt slut, utan spottings och med negativt test. Suck! Första gången jag önskar min mens.

• Zora
    Venne skrev 2014-10-05 20:15:40 följande:
    Fast i det här fallet undrar jag ändå om inte FF kan ha haft problem att tolka när din äl var pga din feber och flera temperaturer som är lite osäkra. Din äl skulle i princip kunna ha skett upp till en vecka senare än vad FF satt ut. Hur långa cykler brukar du ha? Vet du ungefär på vilken dag äl brukar ske?
Svar på tråden Tempar/Fertility friend