• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Zora
    Iskristall skrev 2014-10-04 09:19:23 följande:

Tack! Jupp nu vet jag hur jag ska göra!

Tyvärr så sjönk tempen i morse ordentligt så mensen är att vänta idag eller i morgon

Men nej!! Vad trist ja då är nog mensen med största sannolikhet på gång. Men så länge den inte dykt upp kan man ju ha hoppet kvar iallafall. Håller tummarna!!
  • Venne

Jaha nu börjar tom FF tycka kurvan är konstig. Nu är korset streckat. Betyder det att jag kanske inte haft Äl eller?

• Iskristall

Venne: FF sätter ut streckat kors när det finns uppgifter som de tycker motsäger varandra tex. Kurvan kanske säger nåt medan sekretet tyder på nåt annat osv

• Iskristall

Nu har jag fått mensvärk här. Mensen dyker upp när som helst. Men då får man tänka att man får börja om med nya tag, nya chanser!

• AnnC

Ja iskristall, bara o deppa ihop o sen resa sig snabbt igen o sikta på nästa äl.
    Håller med om att är lite dags för plus i tråden nu!

Venne, det var en mysko kurva, har ju gått lång tid efter äl med. Äl kanske var på dag 16? Fast det tror jag inte egentligen... Ser ju inte ut som att du inte haft äl iaf!

• Venne
    Iskristall skrev 2014-10-04 15:03:41 följande:

Venne: FF sätter ut streckat kors när det finns uppgifter som de tycker motsäger varandra tex. Kurvan kanske säger nåt medan sekretet tyder på nåt annat osv

Fast linjen blev streckad först idag, har varit hel innan. Jätteskumt... Utebliven spotting ( har haft 4-5 dar innan mens i flera år), förlängd lutealfas, tempen droppade för 4 dagar sen, neg gravtester men ser ut att ha haft Äl. Det går ju inte ihop?
  • Iskristall

Kanske FF funderar på om sista dippen på dag 28 kan vara en äl-dipp? För du har registrerat watery flytning där som de räknar som fertilt? Och ännu har du väl inte fått mens? 17 dagars lutealfas börjar ju bli lite långt om du inte är gravid då vill säga?

• Venne

Ja jag vet inte. Tror inte jag är gravid iaf, pga tempdropp, neg tester och inga gravsymtom. Får nog bara vänta och se. Brukar ha 16 dagar lutealfas tror jag, så kanske bara mätningarna varit fel och Äl var lite sen.

• Zora

Idag bestämde sig FF för att flytta Äl till dag 17 istället för 15. Så jag har en känsla av att det inte blev något nu heller ????

• Zora
    Zora skrev 2014-10-05 09:14:03 följande:

Idag bestämde sig FF för att flytta Äl till dag 17 istället för 15. Så jag har en känsla av att det inte blev något nu heller ????

Skulle vara en och inte ???
Svar på tråden Tempar/Fertility friend