• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Venne

Men alltså. Är det normalt att tempen sjunker flera dagar innan mens? Jag brukar ha spottings från typ bim-4, men inte det minsta. Har negativa gravtester och tempen sjönk ju drastiskt för 3 dagar sen.

• Iskristall

Venne: Ja din kurva ser ju lite lustig ut. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den. För mig brukar tempen dimpa dan före eller samma dag som mensen dyker upp... Vad har ni andra tjejer att säga om den kurvan?

• Venne

Haha det var ju ändå lite skönt att det inte bara var jag som tyckte den var konstig

• Zora

För mig brukar sänkningen kunna komma både några dagar innan mens och samma dag. Men måste hålla med om att din kurva ser lite lustig ut.

• Venne

På vilket vis? Tar gärna input, har bara tempat sen förra månaden.

• Zora

Jag tycker din kurva är ovanligt hoppig efter Äl, min brukar hålla sig på ganska så jämn nivå fram till mensen. Bifogar några av mina tidigare kurvor så du ser vad jag menar.

• Venne

Aha ok, jo fast jag tror det hör ihop med att jag varit sjuk. Antar jag iaf! Kan ju visa förra

Svar på tråden Tempar/Fertility friend