• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Zora

Men uscha AnnC! Du får krya på dig! Å så hoppas jag att du testar för tidigt!

Mjo, visst finns chansen även om sista myset var 2-3 dagar innan Äl, men hittills har det tidsintervallet inte fungerat.. Kanske är sambons simmare lite slöa så dom behöver komma på plats ännu närmare Äl?

Ang Äl smärtan jag hade börjar jag fundera på om det var något annat, för jag har fortfarande som en ömhetskänsla i magen och svanken. Kanske berodde det på annat och maskerade den riktiga Äl smärtan som kanske kom senare?

Mycket om och men och kanske nu.. Men kan inte låta bli att analysera..

• Iskristall

AnnC: Kra på dig! Och hoppas på att du testat för tidigt!

Zora: Hoppas det räckte med ert mys som blev. Det finns alltid en chans!

Eagel87: Vad använder du för äl-test?

• AnnC

Nej det ser ju inte bra it eagle87. Jag skulle fortsätta ha sex och äl testa!

• Iskristall
    AnnC skrev 2014-09-30 16:00:46 följande:

Iskristall hur går därför dig?

Tja, det händer inte så mycket här. Tempen är oförändrad sen igår och jag känner inget speciellt. Bara att fortsätta vänta
  • Zora

Eagle87: jag undrar också vilket äl test du använder. Jag skulle fortsätta testa för det känns nästan som det måste visat fel det där du tog och att äl kommer senare. Det andra alternativet är väl att inget ägg släppte. Har fått för mig att man inte får någon tempökning då, men det känns osannolikt. Troligare att den kommer senare trots allt.

• Zora
    eagle87 skrev 2014-09-30 19:52:23 följande:

Cb lila dual hormon indikator.....

Hmmm.. tänkte om du hade använt stickor för dom är ju kanske lite klurigare att tolka.. Nu är jag iof nykomling när det gäller äl tester. Har bara testat två månader och då med CB digital det rosa så det lila har jag ingen erfarenhet av, men det borde ju visa rätt tycker jag. Vad konstigt
  • eagle87

Ja har tid imorn för första gången på fertilitets kliniken. Så nervös o förväntansfull. Hoppas jag får pergotime.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend