• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • AnnC

Nä vet ni vad, nu dippade det igen o det känns som mensen ska komma så det är nog kört. En lutealfas på 7 dagar?? Får nog ringa gyn imorgon isf... :(

• Iskristall

Nämen, så ville vi ju inte ha det AnnC!! Hur mycket har det dippat nu då? Hoppas inte mensen kommer redan, 7 dgr lutealfas så vill vi inte heller ha det!

• Iskristall

Jag vill inte skriva det här just nu känner jag...pga tidigare kommentar. Men min temp gick faktiskt upp 0,2 grader igen.

• Zora
    AnnC skrev 2014-09-28 06:28:52 följande:

Nä vet ni vad, nu dippade det igen o det känns som mensen ska komma så det är nog kört. En lutealfas på 7 dagar?? Får nog ringa gyn imorgon isf... :(

Men den håller sig ovanför röda strecket? För i såfall behöver det ju inte betyda något, tom om den går under strecket ibland behöver det inte betyda något Kolla in inlägg 509 som E88 skrivit
  • Zora

Igår var sambon trött, orkade inte mysa!!! Va? Jag lyckades dock till slut övertyga honom om att det var en bra idé så sent omsider fick vi faktiskt till det Hoppas det blir bättre när vi flyttar och vi och dottern får varsina egna rum!

Annars hade jag fruktansvärd äl smärta igår som höll på att sätta käppar i hjulen dessutom.. Brukar få ont soM håller i sig runt 30 min, men igår hade jag så ont att jag varken kunde sitta eller stå Det släppte efter kanske 2 h och en alvedon. Hoppas det inte betyder att något är fel när det gör så ont. Har haft så vid nåt tillfälle tidigare också.

• AnnC

Jo långt under strecket tyvärr, samma som i fredags

• AnnC

Iskristall härligt att din temp gick upp iaf!!

Zora tur ni fick till det och jag hoppas den kraftiga värken beror på ett stort och fint som lossnade och att det är positivt för er!

• Zora

Tack AnnC! Ja jag hoppas verkligen det var ett ägg och inte något annat som gjorde ont.

Ja att vi fick till det var ett under för han var väldigt motsträvig, även fast han tyckte det var trevligt när det väl ändå blev av Får hoppas det var vört övertalningskampanjen

Hmm.. Ja din kurva ser ju lite lurig ut måste jag säga. Men om man tar bort den låga tempen på dag 20 så har du ju faktiskt bara en dag under strecketoch den tempen kanske också är fel? Ibland hoppar den ju lite som den vill trots att man tar vid samma tidpunkt. Hoppas verkligen att det inte betyder att mensen redan är påväg även om kurvan pekar lite åt det hållet.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend