• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Iskristall

Zora: Tempen kan smyghöjas lite sådär. Min höjning kom ju inte heller riktigt som förväntat. Jag hoppas att FF vet vad den håller på med haha!

• eagle87

Hej hoppar in här har typ samma problem som zora . Fick glad gubbe på cb i fradga men fortf ingen höjning. Så orolig att ägget inte släpptes kan nån snälla hjälpa o analysera.

• AnnC

Vad är det för tempsida du använder eagle87?
    Jag skulle än så länge gissa att ditt ägg släppte igår, men det beror ju på vad de kommande dagarna visar för temp! Ibland höjs det ju inte så mycket i början utan efter några dagar.

• eagle87
    AnnC skrev 2014-09-29 14:27:09 följande:

Vad är det för tempsida du använder eagle87?
    Jag skulle än så länge gissa att ditt ägg släppte igår, men det beror ju på vad de kommande dagarna visar för temp! Ibland höjs det ju inte så mycket i början utan efter några dagar.

Kindara. En app åh hoppas du har rätt. Har hänt mig en gång att äl visa positivt men ägget aldrig släppte.... Så frustrerande. Därför js börja tempa. Tempade förra månaden men missade dagarna runt äl så vet inte hur min temp stiger.
  • AnnC

Hur vet du att ägget aldrig släppte?
    Har sett kurvor där man får positivt äl test flera omgångar men vill gärna tro det är ovanligt.
    Märker denna appen också ut äl efter tre dagars temphöjning?

• eagle87
    AnnC skrev 2014-09-29 21:33:06 följande:

Hur vet du att ägget aldrig släppte?
    Har sett kurvor där man får positivt äl test flera omgångar men vill gärna tro det är ovanligt.
    Märker denna appen också ut äl efter tre dagars temphöjning?

För ja gjorde ett blodprov efter som visade att äl inte skett :( nej den gör den inte förra månaden missade jag att tempa precis vid äl så missade stegringen.
  • Zora

Japp! Höjningen kom idag, men FF har inte satt ut Äl än vilket antagligen betyder att Äl skedde igår. Eftersom den här kurvan är så lik förra månaden undrar jag om inte Äl skedde senare då också och i så fall lär det inte bli bebis den här gången heller för vi hade mys exakt samma dag som förra månaden. Skit också

• Reflexen

Peppkram till dig,Zora! Håller tummarna ändå, som sagt här ovan så kan det visst räcka m sex två dagar innan!

• AnnC

Så knepigt när det inte höjs ordentligt med en gång! Med tanke på din äl värk i lördags så tror jag ändå på det.. Men även om det var igår så är det som sagt inte alls kört! Håller tummarna!

• AnnC

Själv testade jag negativt imorse, så nu lämnar jag hoppet om denna månaden.
    Har dessutom fått bihåleinflammation eller nåt och mår rööv

Svar på tråden Tempar/Fertility friend