• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Reflexen

Går säkert att återställa, har problem m den mailen, bara... Ska se om det funkar fick iaf hög temp för tredje dagen, så bestämmer att jag hade ÄL i måndags som jag trodde.

Synd, AnnC!

Vad härligt med bra känsla, Blackpeach! Mysigt med weekend!

• Reflexen

Hurra: ff verkar funka igen!! utan att jag behövde återställa! Vore ju jättetråkigt om jag förlorade all info sen typ ett år!

Louise: tycker oxå att den ser okej ut, stabiliseras nog nu.

• louisep87

Ja nu får det se till att bli stabilt. Min mens var inte alls som den brukar. Iofs så är det 5 månader sedan jag såg den sist. Men det är första gången jag tempar nu. Spännande

• Iskristall

Min temp tog ett litet steg neråt idag. Imorgon kommer den sjunka till "mensnivå" och på söndag kommer mens. Nog ingen tvekan om den saken...

• Zora

Men nej Iskristall! Hoppas inte det blir så! Är det en stor dipp? För är det bara en liten nedgång finns ju möjligheten att den stiger igen.

• Iskristall
    Zora skrev 2014-10-03 08:36:48 följande:

Men nej Iskristall! Hoppas inte det blir så! Är det en stor dipp? För är det bara en liten nedgång finns ju möjligheten att den stiger igen.

Det är en dipp på 0,1grad sen igår och en dipp på 0,2 grader sen högsta temp i förrgår. Man vet ju aldrig, men känslan säger att det det är kört tyvärr.
  • Zora
    Iskristall skrev 2014-10-03 08:58:36 följande:

Det är en dipp på 0,1grad sen igår och en dipp på 0,2 grader sen högsta temp i förrgår. Man vet ju aldrig, men känslan säger att det det är kört tyvärr.

Ok, det är ju inte supermycket ändå. Håller tummarna att din känsla är fel. Vi skulle behöva lite fler plus i tråden känner jag
Svar på tråden Tempar/Fertility friend