• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • E88
    blackpeach skrev 2014-09-20 14:39:38 följande:
    Idag!
    Har du testat idag ? :)
  • blackpeach
    Zora skrev 2014-09-20 11:24:09 följande:
    Min första tanke är att du testat för tidigt. Oftast visar väl inte testet något förrän Bim passerats? Min gissning är att äl skedde den 6:e (eller möjligen någon dag tidigare) vilket borde betyda att du i torsdags var på äl +12. BIM borde isåfall vara idag (om du har 14 dagars luthealfas). Så om tempen fortsätter hålla sig hög hade jag testat igen på måndag. Annars kommer trol mensen idag eller imorgon (vild gissning). Håller tummarna att tempen håller sig hög smile1.gif
    Ojoj. Ja antagligen kommer den nog idag eller imorgon. Tack för svar!
  • Reflexen

Det ser ju spännande ut, blackpeach! Hoppas att mensen inte kommer!

När efter mensens början brukar er temp höjas? Jag brukar inte tempa hela tiden jag blöder, så har inte riktigt koll.

• Zora
    Reflexen skrev 2014-09-20 15:52:19 följande:

Det ser ju spännande ut, blackpeach! Hoppas att mensen inte kommer! smile1.gif

När efter mensens början brukar er temp höjas? Jag brukar inte tempa hela tiden jag blöder, så har inte riktigt koll.

Min temp höjs inte förrän Äl varit. Du kan kolla på några av mina kurvor via länken på förra sidan. Denna månads kurva har dock börjat lite hoppigt så titta inte så noga på den
  • Iskristall
    Reflexen skrev 2014-09-20 15:52:19 följande:

Det ser ju spännande ut, blackpeach! Hoppas att mensen inte kommer!

Tempen ska ju hålla sig låg från mensens början tills äl varit. Inte specifikt höjas efter mens.
  • Reflexen

Tråkigt, Blackpeach!

Irriterande var ett bra ord!

Anledningen till att jag frågade om tempen under mensen är att min gick upp så mkt direkt, under mensen alltså. Kan nog bero på annat, typ tidpunkt, förkylning osv men blev fundersam.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend