• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • E88

Ja men man tänker ju att de inte alls lever så länge, blev jätte besviken när vi inte lyckades fullfölja hela samlaget en dag under ÄL men det gick ju ändå :)

Tack för alla grattis ni är så fina, håller tummarna att jag snart får gratulera er med!

• Zora
    Reflexen skrev 2014-09-11 06:24:18 följande:

Hur går det, Zora?

Det går nog inte så bra känns det som Tempen har visserligen inte sjunkit mer idag, men det brukar ju ofta börja så här när mensen är på g. Så det är väl bara att åter igen inse att det inte blev något syskon nu heller
  • Reflexen

För att försöka peppa lite kan jag tala om att min kurva var väldigt hoppig precis innan bim den månaden som jag plussade! Håller tummarna!

• Zora
    Reflexen skrev 2014-09-11 10:26:09 följande:

För att försöka peppa lite kan jag tala om att min kurva var väldigt hoppig precis innan bim den månaden som jag plussade! Håller tummarna!

Tack för lite uppmuntran Reflexen, men tyvärr tycker jag att kurvan är oroväckande lik de övriga som betytt mens. Men hoppas gör jag ju, även om sannolikheten är minimal.
  • Zora

Du har ingen bild på din kurva förresten? Kunde vara kul att se.

• Reflexen
    Zora skrev 2014-09-11 11:03:07 följande:

Du har ingen bild på din kurva förresten? Kunde vara kul att se.

Har inte lärt mig hur man får in bilder! :-/ Surfar via iPhone o är inne via webbläsaren/safari. Vill inte ha nån fl-app. Om nån kan förklara så kan jag lägga in bild
  • Zora
    Reflexen skrev 2014-09-11 12:27:41 följande:

Har inte lärt mig hur man får in bilder! :-/ Surfar via iPhone o är inne via webbläsaren/safari. Vill inte ha nån fl-app. Om nån kan förklara så kan jag lägga in bild

Då vet jag inte hur man gör faktiskt. Tror inte jag lyckats lägga in via webbläsaren, utan jag gör det via appen. Tar en "printscreen" på telefonen först.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend