• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Fjällsippa

Jag tog en printscreen från min app, och sen hör nere kan man välja Lägg till bild. Har inte heller FL-appen utan webbläsaren.

• Zora

Aha! Ja din hoppar ju lite faktiskt, fast den håller sig ändå på en mer jämn nivå än min tycker jag.. Intressant att se

• E88
    Zora skrev 2014-09-11 21:02:08 följande:

Aha! Ja din hoppar ju lite faktiskt, fast den håller sig ändå på en mer jämn nivå än min tycker jag.. Intressant att se smile1.gif

När har du bim?
  • Zora
    E88 skrev 2014-09-11 22:40:15 följande:

När har du bim?

Imorgon... Tempen ligger idag kvar på exakt samma som igår. Om jag var gravid borde den ju stiga igen tycker jag. Tror det kommer en till dip imorgon.
  • blackpeach

Vad tror ni?? Rekordhög temp idag. Tyvärr kunde jag inte tempa eller ta äl test eftersom jag reste bort och dom tappade bort min väska. Kunde inte heller ha lika mycket sex som hade behövts. Har haft stickningar i livmodern idag.

• E88
    Zora skrev 2014-09-13 08:13:13 följande:

Mensen kom precis som väntat..

Tråkigt Zora :( hoppas det tar sig nästa gång <3
  • AnnC

Tråkigt zora

Blackpeach svårt o säga när äl var men den verkar ju definitivt ha varit

• blackpeach

Tråkigt Zora. :(

Ja ägglossning har ju varit men störigt att inte veta om det finns nån chans att det blivit något.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend