• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • Zora
    E88 skrev 2014-09-16 08:33:21 följande:

Ne den var till båda :) använder ni ÄL-test?

Jag använde Äl test förra månaden för första gången och kommer göra det den här månaden också. Använder cb digitala.
  • Reflexen
    E88 skrev 2014-09-16 08:33:21 följande:

Ne den var till båda :) använder ni ÄL-test?

Har inte använt några ÄL test. Tror inte jag kommer göra det heller, tycker att jag känner på mig när det är ÄL ganska bra själv. Fast om det drar ut på tiden utan plus, så kanske jag ändrar mig
  • AnnC

Nån som testat bidrottninggele? Och har en tempkurva i samband som vill visa?
    Jag kör med det första gången nu, har hört man kan få äl tidigare så börjar nog testa med stickor idag dag 10.

Är ni intresserade av att göra en lista med länkar till våra kurvor förresten?

• Zora
    AnnC skrev 2014-09-16 11:13:10 följande:

Nån som testat bidrottninggele? Och har en tempkurva i samband som vill visa?

Jag kör med det första gången nu, har hört man kan få äl tidigare så börjar nog testa med stickor idag dag 10.

Är ni intresserade av att göra en lista med länkar till våra kurvor förresten?

Jag har inte provat bidrottninggele, hur fungerar det?

Lista med kurvor kan ju vara lite kul tycker jag, men jag har ingen aning om hur man gör
  • AnnC

Här står lite om bidrottninggelen, verkar va många som plussar när de tar detta. Verkar även som det är vanligt man får äl någon dag tidigare än vanligt när man tar det vilket inte är mig emot mitt äl test nu var negativt men massor med äl flytningar så snart så
    www.graviditetskollen.nu/sv/produkter/halsokost-och-kroppsvard/for-dig-som-vill-bli-gravid/bidrottningsgele-apiforce

Fick gå in o leta lite för att hitta ff länken!
    Men om man är inne i appen (kalendern)
    Tryck på "more" längst upp till vänster
    Tryck "share/email chart and data"
    Sen "friends list/updates"
    Sen "share" och där finns länkarna!

Här är min:
    www.fertilityfriend.com/m/home.php/36441e

• Zora

Hmm... Undrar om det här blev rätt...

fertilityfriend.com/m/home.php/1b0da7

Om det fungerade så ignorera mina anteckningar om när vi haft sex, för det stämmer inte riktigt... Har haft fler gånger än vad anteckningarna säger, men jag har varit lat och inte fyllt i... Samma med flytningarna., dom har jag inte heller registrerat så noga.

• AnnC

Ok! Det funkade iaf så behöver man ju inte lägga in bilder alltid plus att man kan följa bättre om man vill
    I tråden jag skrev i för några år sedan hade vi en separat tråd med länkar till våra ff-kurvor, kan ju vara en ide om fler vill länka så man hittar!

• Iskristall

Jag skulle kunna tänka mig att hänga på med en tråd med kurvor. Men jag har förslag om att kanske starta en låst tråd så man slipper lägga ut den officiellt?

• Zora
    Iskristall skrev 2014-09-16 18:37:14 följande:

Jag skulle kunna tänka mig att hänga på med en tråd med kurvor. Men jag har förslag om att kanske starta en låst tråd så man slipper lägga ut den officiellt?

Det funkar för mig, visste inte ens att man kunde ha låsta trådar :)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend