• blackpeach

Tempar/Fertility friend

E88 skrev 2014-09-05 21:55:08 följande:

Jag har inte satt ut mina ÄL-tester för ville se när ff satte ÄL enbart efter tempen. När jag satte ut dem ser det ut så här. (Se bild)

Tar tempen samma tid varje dag så konstigt att den hoppar så, kanske får börja ta vaginalt? Sover nog ofta med öppen mun och det kan väll påverka? phpEhjsKo90521.jpg

Min hoppar minst lika mycket. Så irriterande. Vet inte varför. Jättenoga med tiderna. Jag får aldrig ifyllt kors på ägglossningen.. :(
  • blackpeach

Vad tror ni?? Rekordhög temp idag. Tyvärr kunde jag inte tempa eller ta äl test eftersom jag reste bort och dom tappade bort min väska. Kunde inte heller ha lika mycket sex som hade behövts. Har haft stickningar i livmodern idag.

• blackpeach

Tråkigt Zora. :(

Ja ägglossning har ju varit men störigt att inte veta om det finns nån chans att det blivit något.

• blackpeach
    Reflexen skrev 2014-09-13 12:23:38 följande:

Tråkigt Zora!

När är din bim, blackpeach? Typiskt att väskan skulle tappas bort just vid ÄL! :-/

FF säger att jag har bim den 20de. Vi får se helt enkelt. :)
  • blackpeach

Alltså. Tappade hoppet ioch med negativt test i torsdags och sjunkande temp. Men vad händer nu?!

• blackpeach
    Zora skrev 2014-09-20 11:24:09 följande:
    Min första tanke är att du testat för tidigt. Oftast visar väl inte testet något förrän Bim passerats? Min gissning är att äl skedde den 6:e (eller möjligen någon dag tidigare) vilket borde betyda att du i torsdags var på äl +12. BIM borde isåfall vara idag (om du har 14 dagars luthealfas). Så om tempen fortsätter hålla sig hög hade jag testat igen på måndag. Annars kommer trol mensen idag eller imorgon (vild gissning). Håller tummarna att tempen håller sig hög smile1.gif
    Ojoj. Ja antagligen kommer den nog idag eller imorgon. Tack för svar!
  • blackpeach
    Reflexen skrev 2014-09-22 09:16:03 följande:

Tråkigt, Blackpeach!

Irriterande var ett bra ord!

Anledningen till att jag frågade om tempen under mensen är att min gick upp så mkt direkt, under mensen alltså. Kan nog bero på annat, typ tidpunkt, förkylning osv men blev fundersam.

Min temp är alltid supperhoppig under mens så det är nog inget konstigt. :)

Svar på tråden Tempar/Fertility friend