-
Fick mens igår kväll. Bara köra nästa äl. :)Zora skrev 2014-09-23 12:21:21 följande:Hur går det för dig?
-
Hoppas hoppas. Ja i mitt fall var det ju jag som var bortrest i anslutning till äl... Att det ska vara så!Zora skrev 2014-09-23 15:11:21 följande:Men äsch då! Vad trist! Ja det är bara att köra vidare!
Här borde äl dyka upp till helgen. Hoppas på det eftersom sambon ligger borta på jobb hela nästa vecka. Fattar inte att han alltid lyckas pricka in "ligga borta" veckorna dagarna kring äl.. -
Tiden har aldrig gått så långsamt som när vi började försöka.... Dagarna segar sig fram! Väntar otåligt på äl...AnnC skrev 2014-09-25 09:26:01 följande:
Nån mer som tycker tiden går sjuuukt långsamt?? :/ äl+5!
Testar ni med Äl-stickor? Vilken dag börjar ni testa i så fall? Testar ni bara en gång om dagen? Tänkte börja testa dag 12 då jag brukar ha äl dag 16... -
Tack för svaren. då är det bara vänta in dag 12... haha är på 4 nu.... suck!
-
Håller tummarna för att ni lyckades! Ändå goda chanser nu! :)Zora skrev 2014-10-01 07:51:57 följande:
Idag bestämde sig ändå FF för att Äl trots allt var i lördags! Jag hoppas att det är rätt men har i bakhuvudet att det kan ha skett senare också.. Bara att vänta och se.
-
Kämpa på eagle87. Bra att ha kommit igång med att få hjälp!
Tråkigt AnnC.
Reflexen: det går väl återställa? Men störigt iaf.
Jag har en bra känsla denna månaden. Min kurva har aldrig varit så jämn. Idag åker jag och sambon på mysweekend. Och äl beräknas till söndag-måndag-tisdag. Vi kommer nog ligga varje dag. Jag har lite svårt att övertyga honom om att varannan är bäst.. ;) -
Skulle säga att det är helt normalt under mens. Iaf så hoppar min likadant. Hoppas det stabiliserar sig lite nu!louisep87 skrev 2014-10-02 09:11:30 följande:
Blir knäpp på min kropp snart. Hihi snacka om upp och ner.
-
Åh vad tror ni??? Tappen är öppen! Vad som är konstigt är att jag inte lyckats få ngt positivt äl-test. Får aldrig några starka streck. Så himla irriterande. Hoppas det är äl-dipp idag och höjning imorgon!
-
Usch vad trist Zora. :( kram till dig!Zora skrev 2014-10-09 08:15:34 följande:
Jag blir så ledsen, men det här ser tyvärr inte bra ut alls Gissar att mensen kommer på lördag. Varför går det inte??
-
Fick pos på äl test igår för första gången! Och dessutom smärtor i nederdelen Höger sida igår kväll. Tror ni det var att jag kände av äl för första gången??? Dock ingen markant temp höjning idag... Tror ni det tar längre tid för tempen att höjas? Jag hade ont vid 23.00 igår och tempade vid 6 imorse. Igår var dock enda dan vi inte fick till det... Men det kanske räcker med i förrgår??