• louisep87

Tempar/Fertility friend

Hej. Ny här på den här tråden. Jag ska försöka göra mig kortfattad.

Slutade med minipiller cerazette i januari. Fick en blödning på fyra dagar i januari. Inget i februari. 10 mars blödning igen. 26 mars stört ont i magen. 19 april mens. Sen blev det stopp. Men nu den 23 september kom mensen igen efter fem månaders uppehåll. Ser den här tempkurvan normal ut än så länge?
  • louisep87

Ja nu får det se till att bli stabilt. Min mens var inte alls som den brukar. Iofs så är det 5 månader sedan jag såg den sist. Men det är första gången jag tempar nu. Spännande

• louisep87

Kan det vara möjligt att ägglossning sker nu dom närmsta dagarna kanske. Nu håller vi tummarna
  • louisep87
    Iskristall skrev 2014-10-05 13:55:29 följande:

Louisep87: Tror säkert det kan vara äl p G om du brukar ha äl vid den här tiden!! Spännande som sagt!

Zora: Inget är kört än!

Genom att jag inte har haft mens på över fem månader så har jag inte haft någon ägglossning heller. Så nu gäller det att mysa fullt ut hela tiden
  • louisep87
    Venne skrev 2014-10-06 09:39:20 följande:

Kanske Äl idag? Brukar väl va en dipp vid Äl och sen minst 3 dagars ökning efter det, tror jag.

Kan ju alltid hoppas på det
  • louisep87

Se där, en liten stegring. Nu ska den stadigt uppåt. Skulle vara så lycklig om jag har konstaterat ägglossning helt på egen hand. Vi har haft mys nu i 6 dagar i sträck. Igår hade jag väldigt ont. Men det kan ju vara för ägglossningens Del?
Svar på tråden Tempar/Fertility friend