Tempar/Fertility friend
Någon som fått illamående efter första dosen progesterall? Mår jätte illa nu :/ är det vanligt? Tog jag för hög dos kanske?
Någon som fått illamående efter första dosen progesterall? Mår jätte illa nu :/ är det vanligt? Tog jag för hög dos kanske?
Vad för biverkningar fick du då? :). Kan vara så, progresteronet ligger mycket högre nu än vad det brukar nu när jag smörjer, så kan vara därför jag får konstiga symptom :P. Men du har haft äl nu va? :)
Cd13 idag och äl-testen ser identiska ut med förra cykelns tester :P äl-känningar också. Får äl-känningar extremt tidigt i förhållande till när äl egentligen sker. Undra varför det är så...
För övrigt har vi fått tid i augusti för utredning :) känns skönt att veta att vi har det att falla tillbaka på om det inte tar sig innan dess.
Är så spänd denna cykeln! ser ut som att en tidigare äl är möjlig denna gång, då testen har stegrat snabbare än sist. Inget positivt än, men relativt starkt ändå. Plus att senaste mensen indikerade på att kroppen återställts så nu blir det spännande framöver ^^ Hoppas hoppas hoppas att jag slipper vänta länge!
Hej igen :) ville bara berätta att min temp är högre igen så va förhoppningsvis bara en tillfällig dipp, hade troligtvis äl redan på dag 14/15 med munkpepparn!! Helt otroligt om det stämmer, vågar inte jubla än ;) så tycker att du ska testa, har läst mycket positivt om den. Nu blir det bara den nerviga väntan på bim här..
Jag ska helt klart fortsätta om det inte har tagit sig nu :) hur lång cykel brukar du ha?
Nu vill jag ha nå tvärsäkert tecken på att jag är gravid! Drömde inatt att hela mina bröst var zebrarandiga i blåa blodådror haha, tänk om det kunde bli så tydligt
Ja när jag få mens från jag alltid en rejäl dipp den dagen. Förstår ingenting. Ska jag ta ett nytt test i samma urin eller vänta?
Okej, vet inte om jag klarar vänta några dagar :p har iofs Bim på tisdag.
Har varit på toa nu flera gånger och det har inte kommit mer blod. Hade det varit min vanliga mens så hade det ökat fort. Men jag är ändå fundersam. Om jag håller mig sen på eftermiddagen, borde inte testet visa starkare, eller är det alltid mornar som är bäst? Dethär är första försöket så hade inte riktigt väntat mig detta..
Åh, grattis! Ja, det är så svårt att veta. Har för mig att jag tränade på som vanligt med mina två barn. Men efter mitt MF har jag blivit supernojig.