Tempar/Fertility friend
När ni köpt progesteronkräm, vart har ni köpt den då? Finns ju på graviditetskollen, och även på andra sidor, är samma produkt men skiljer i priset.
Och ska jag börja med munkpeppar direkt nu med?
När ni köpt progesteronkräm, vart har ni köpt den då? Finns ju på graviditetskollen, och även på andra sidor, är samma produkt men skiljer i priset.
Och ska jag börja med munkpeppar direkt nu med?
Nån som vill analysera min sits lite? :)
Se min graf. Haft blinkande gubbe på äl test i snart två veckor! Dyrt o frustrerande haha! Funderar på om jag ev missat äl eftersom jag hade ton ring en vecka och sen blinkande?? Blödde efter förlossningen/avbrytandet 19 mars tom 14 april, typ 4 veckors blödande. Den 25 april slutade de helt. Nu väntar jag på att nåt ska hända! Äl eller mens. Så drygt att ej veta.
Kan kroppen hoppas över äl och mens?
Tack för svar! Men är inte gravid, avbröt en grav i v 18 i mitten av mars. Så väntar min första äl å mens efter det. Gravtesten är "äntligen" negativa. Ser ut på ff som att jag haft äl som du säger men äl testen har inte blivit positiva så är tveksam =\
Då har vi alltså missat äl, hade sex först två dagar efter!
Men lika bra, för blev rådd att vänta två cykler. Sen kör vi! :)
Ja lite trist men samtidigt skönt eftersom min läkare varnade mig för att bli gravid redan. Hade varit så jobbigt med ett MF om de va för tidigt att bli gravid.
Hoppas min cykel blir som innan, regelbunden!
Tack :)
Tack tjejer! Hoppas så innerligt att det går vägen snart. Tempen måste upp imorgon och fortsätta hålla sig hög. Bim är den 22 maj....känns långt borta...
Hej tjejer!
Satan så mycket jag tänkt på er de senaste dagarna. Det känns väldigt ensamt utan er måste jag säga
Jag väntar in bim nu i vanlig ordning, vi har paus under sommaren men kör trots det utan skydd (ntnp).
Jag har äntligen fått nytt jobb och började förra veckan! Det rullar alltså framåt här hemma
Hur går det för alla här inne? Nygravida, nyfödda, höggravida, ttc?
Kram alla fina ni!
Precis! :). Att äl kom alls är ju det bästa! :).
Ja vi får nog göra det :). Hehe ja då blir det direkt när jag kommit hem typ ;). Men vi är borta i 2,5 dag typ och ska sova på hotellet med :). Så hade varit bättre om vi bara varit borta över dagen ;).