• Erla

Tempar/Fertility friend

babytjejen skrev 2016-05-03 20:35:11 följande:
    Detta försöket (bim på söndag) är precis ett år..Med första barnet var det detta försöket vi plussade på så känns lite extra laddat..känns som nu eller aldrig liksom...
    Ja, då förstår jag varför det är jobbigt för dig just nu. Hoppas verkligen det är er tur denna gången! Kramar
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-05-04 07:08:27 följande:

Tempen steg i höjderna idag! :)

Härligt Malin! :D vilken otroligt fin stegring!
  • Erla
    Symetrical skrev 2016-05-04 07:47:07 följande:

Bådar ju väldigt gott att tempen är så pass hög, trots för tidig tempning. Det brukar ju generellt generera en lägre temp.

Ja jag tänkte detsamma :P hade ytterligare 0,1 grad högre idag så äl har troligen skett i alla fall. Äl-test är blankt nu dessutom så jag vågar mig på att sätta lördagen som dagen jag fick pos på äl-test :)
  • Erla
    frestelsen skrev 2016-05-04 07:51:42 följande:

Bättre?

Jag tycker det ser starkare ut idag :)
  • Erla

0,1 grad högre idag så tvivlar inte på att äl varit :) satte positivt äl-test på cd 22 :)

varför sätter inte FF ut en coverline?
  • Erla
    Symetrical skrev 2016-05-04 16:32:40 följande:

Tror ff kommer att ändra din äl till i måndags imorgon och då även sätta ut coverline.

Ja, jag skulle också tro att det kommer bli ändrat :)

Är det daga att börja med progesteron nu då?

Tack för svar ^^
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-05-04 18:12:39 följande:

Vad härligt att tempen stiger! Antingen behöver den fler tempar de närmaste dagarna för att sätta ut den eller så tempade du för lite innan äl. Oavsett så har ju äl skett :D

Ja osvsett vad är det viktiga att äl skett ^^ och att vi legat såklart :P
  • Erla
    frestelsen skrev 2016-05-05 08:52:25 följande:

Glömde skriva att jag gjorde bilden skarpare 2 gånger

Tempen bådar ju verkligen gott! Ser väldigt fin ut, din kurva!

Vilken äl+ är du på? Tänkte att det fortfarande kanske är tidigt och att testen lär bli starkare om några dagar :)
  • Erla
    frestelsen skrev 2016-05-05 09:24:31 följande:

Äl+11. Tycker de lutar mer åt att de vart svagare igen:(

Ja, det syns ju inte mycket på cb. Undrar hur det skulle se ut på ett likadant test du tog igår. Tl eller? För där syntes ju en ökning.
  • Erla
    frestelsen skrev 2016-05-05 12:49:00 följande:

Ja har 2 tl kvar får se om jag testar imorgon eller så:)

Då får vi vänta med spänning :) hoppas innerligt att det är positivt och starkare :D
Svar på tråden Tempar/Fertility friend