• Erla

Tempar/Fertility friend

Ingen coverline, men tempen är stadig. Kanske FF sätter ut det imorgon och ändrar äl till cd24 då istället? Eller tror ni jag har för få tempar?
  • Erla
    Symetrical skrev 2016-05-05 15:44:37 följande:

Kan ju vara därför du inte får coverline. Nog aldrig sett det förr, faktiskt! Vad händer om du inte discardar de höga temparna där innan?

Då tas äl bort helt. Får väl se hur det ser ut med tempen imorgon. Vissa dagar blev streckade trots att jag tog bort att de var discardade. De syns inte med i bild pga att de är så höga. Med de tamparna har jag liksom ett omfång från 36.0-37.2 grader så bara de som ligger under 37 syns trots att de inte var discardade.

Får ändå discarda dem eftersom jag ju hade feber de dagarna och äl bör ju ha inträffat med tanke på test och äl-smärtor och temphöjning.
  • Erla
    babytjejen skrev 2016-05-06 05:03:28 följande:

Två dagar innan bim o temp väldigt jämn även om den sjunkit lite ett par dagar men aldrig varit så jämn..men den har ju inte satt ut någon äl så vet ju inte riktigt om jag haft någon el om det är dom höga temparna innan positivt ältest som ställer till det o det är därför ingen coverline finns...

Ja, det är nog troligen därför som äl inte sätts ut, men jag tror ju att du haft det. Det är ju en så tydlig dipp och en fin höjning :)
  • Erla
    frestelsen skrev 2016-05-06 08:04:24 följande:

Känns ganska kört.. tog ett tl som såg ut som de andra asså spök på dem. Blir bara samma svaga streck och eftersom det inte ökar så är de garanterat inte positivt o kommer inte bli. Men min luthefas va längre än jag trodde:) är iaf på äl+12. Nästa månad blir de letrozol och om vi ser mogna äggblåsor får jag då sån spruta som ägget släpper av:) får jag hoppas på bättre lycka nästa gång:)

Men vad tråkigt :( känns som att det varit mycket spök det senaste. Jag vill ju gärna hålla hoppet uppe, men förstår verkligen att det är svårt att ha det. Annars ser ju verkligen allt superbra ut!
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-05-06 20:14:41 följande:

Behöver lite råd :). Tänkte ta ett predictor early på söndag, är då på äl+9. Eller ska jag vänta tills på måndag?? Sambon sa redan i förgår om jag kunde testa, hahaha män :P.

Bara för att jag är så jäkla nyfiken och vill veta själv så säger jag att du ska testa på söndag ;) Det är ju nästan mer spännande att veta hur det går för alla andra än för en själv :P
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-05-06 21:01:28 följande:
    Haha söt du är! :*. Blir kanske på söndag! ;). Ska bli spännande att se för er alla med om det tar sig! :).

Sambon jobbar tidigt på måndag så då kan jag i sånna fall säga vad det visade när han kommer hem. På söndag är han hemma på förmiddagen och testar jag då blir han lika besviken som jag om det inte är något :P.

Känns så sett bättre att testa i smyg och bara säga att det inte blev något än att han ska må lika dåligt!
    Ja, av den anledningen kanske det känns bäst att testa på måndagen :) sedan är det ju alltid bäst att vänta liiite längre för att det är större chans att det kommer visa något. Förstår dig helt där :) Sedan om det inte skulle visa något på söndagen så är det ju just det man kan hoppas mycket på också, att det är just väldigt tidigt att testa även för ett tidigt test.
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-05-06 21:48:15 följande:
    Ja om det är negativt så blir ju bara jag besviken! Mitt PE borde nog visa på måndag i så fall :).
    Ja kan ju vara för tidigt på söndag och på måndag med. Men då tar jag på måndag och är det negativt så avvaktar jag ytterligare några dagar :).
    Det låter som ett klokt beslut. Vi här inne får helt enkelt vänta en stund till på resultatet ^^ Hoppas ju så får er skull! 
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-05-07 06:52:14 följande:

Någon som vet vad min extrema dipp kan betyda? :/

Förhoppningsvis en implantation :D
  • Erla
    j1990 skrev 2016-05-07 06:45:40 följande:

Om termometern inte hade visat annat på dagen igår hade jag trott att den va trasig, tempen står sig jämn och stadig

Jag hade ju testat alltså :) ser ju väldigt bra ut!
  • Erla
    langtanefterbaby skrev 2016-05-07 06:59:57 följande:

Så här ser min tempkurva ut nu!

Molvärk har jag varje dag sedan i onsdags. Brösten ömmar inte direkt. men lite illamående har jag också till och från.

Men känner mig till 90% gravid, har en känsla bara.

Tog ett CB Plus imorse, visade ett svaagt streck! Tog ett CB digitalt i den sista urinen som jag kissade ut och visade inte gravid. Spökstreck eller att det inte är lika koncentrerat i den sista urinen som kommer ut?

Dom mäter ju från samma mängd HCG.

Men wow! :D tror ju du är gravid faktiskt! Ta ett digitalt igen om några dagar så bör det visa positivt det också. Äl+9 är ju ändå väldigt tidigt ^^
Svar på tråden Tempar/Fertility friend