Tempar/Fertility friend
Ingen coverline, men tempen är stadig. Kanske FF sätter ut det imorgon och ändrar äl till cd24 då istället? Eller tror ni jag har för få tempar?
Kan ju vara därför du inte får coverline. Nog aldrig sett det förr, faktiskt! Vad händer om du inte discardar de höga temparna där innan?
Två dagar innan bim o temp väldigt jämn även om den sjunkit lite ett par dagar men aldrig varit så jämn..men den har ju inte satt ut någon äl så vet ju inte riktigt om jag haft någon el om det är dom höga temparna innan positivt ältest som ställer till det o det är därför ingen coverline finns...
Känns ganska kört.. tog ett tl som såg ut som de andra asså spök på dem. Blir bara samma svaga streck och eftersom det inte ökar så är de garanterat inte positivt o kommer inte bli. Men min luthefas va längre än jag trodde:) är iaf på äl+12. Nästa månad blir de letrozol och om vi ser mogna äggblåsor får jag då sån spruta som ägget släpper av:) får jag hoppas på bättre lycka nästa gång:)
Behöver lite råd :). Tänkte ta ett predictor early på söndag, är då på äl+9. Eller ska jag vänta tills på måndag?? Sambon sa redan i förgår om jag kunde testa, hahaha män :P.
Någon som vet vad min extrema dipp kan betyda? :/
Om termometern inte hade visat annat på dagen igår hade jag trott att den va trasig, tempen står sig jämn och stadig
Så här ser min tempkurva ut nu!
Molvärk har jag varje dag sedan i onsdags. Brösten ömmar inte direkt. men lite illamående har jag också till och från.
Men känner mig till 90% gravid, har en känsla bara.
Tog ett CB Plus imorse, visade ett svaagt streck! Tog ett CB digitalt i den sista urinen som jag kissade ut och visade inte gravid. Spökstreck eller att det inte är lika koncentrerat i den sista urinen som kommer ut?
Dom mäter ju från samma mängd HCG.