Tempar/Fertility friend
Verkar få en ovanligt jämn kurva den här månaden, synd på den missvisande början bara :p den brukar va ojämnare (36,4-36,8)
Verkar få en ovanligt jämn kurva den här månaden, synd på den missvisande början bara :p den brukar va ojämnare (36,4-36,8)
Ja får du temphöjning så bekräftas ju äl :). Hoppas hoppas! :)
Ja får du temphöjning så bekräftas ju äl :). Hoppas hoppas! :)
Bättre bild tror jag:)
Du har ju starkast sticka då men ändå inte riktigt positivt.. :/. Den känslan hade jag med vid min äl! Otroliga hugg i äggstocken med :). Hoppas på tempökning imorgon!! :). ja om äl var cd 22 har ju tåget gått redan.. Men skadar ju inte att ligga ;)
Lite uppåt idag, nu vill jag att det ska va kväll så jag kan sova sen tempa igen haha
Men va betyder dom där siffrorna nere i högra hörnet? 5 4 rosa 3a?
Hej! Idag på äl+9 tog jag två nya gravtest. Ett "bäst på test" (blå) och ett "rfsu" (röd). Hihi nu ser jag ett tydligt streck på det blå :) Kan knappt tro det men visst måste det betyda att jag är gravid.
Dock fick jag en väldigt konstig tempsänkning idag. Jag har visserligen sovit kasst inatt och tempade lite senare än vanligt och igår hade jag feber så den tempen är discardad.
Temp upp i morse. Vaknade ca en timme tidigare än vanligt, varför ringen är ihålig. Är rätt säker på att om äl varit å var den igår för idag är tappen stängd :) Nu inväntar jag fler höga tempar innan jag vågar sätta äl-test som positivt i lördags. Ser så konstigt ut med alla discardade tempar och hoppas verkligen att FF kan sätta ut äl :P
Sett gravidmagar överallt idag :( när man verkligen vill plussa så ser man verkligen alla som är gravida...och när jag kom hem kom jag på att jag glömt att deklarera en dag för sent så där försvinner halva återbäringen ..inte bästa dagen precis :(