201405 skrev 2016-04-28 00:00:34 följande:
Wii, har haft två dagar med riktiga ew flytningar nu! I förrgår var den genomskinlig och gick väl att dra en cm, igår kollade jag aldrig riktigt men idag var det mycket, kunde dra flera cm! :o aldrig någonsin haft eller i allafall märkt det tidigare och då har jag ändå kollat i många cyklar :D tänk att man kan bli så exalterad över flytningar :p
Dock var det inte så genomskinlig ikväll utan liite mer åt det vita hållet och ganska tjock konsistens. Jag förväntade mig att de känndes som vattniga flytningar fast du kunde dra trådar bara. Men brukar de vara lite tjockare för er med? Tappen var väldigt öppen i alla fall och vi fick myst två gånger igår och ikväll igen så håller tummarna nu :)
Skulle vart i v 11 nu typ om vi inte fått mf så nu är det dags att få en ny i magen tycker jag! :)
Härligt! Nu hoppas vi på tempökning snart då :D äggviteflytningar/ägglossningsflytningar ska vara i samma konsistens som rå äggvita. Jag hade lite av detta förra cykeln och för mig var de lite tjockare än vatten, men inte så jättetjockt.
Usch, själv skulle jag ha BF om en månad om min första grav hade gått vägen. Tycker också det är dags för ny liten bulle :) bara att sörja, släppa och gå vidare, även fast det är svårt.