Tempar/Fertility friend
Visst! Så här såg den ut förra cykeln!
Vad tror du??
Visst! Så här såg den ut förra cykeln!
Vad tror du??
Förresten... Har en fråga till er kunniga kvinnor. Hur beter sig tempen när man liksom varit uppe? Gjorde misstaget att ta tempen en gång till nu några timmar efter att jag vaknade och tog den första gången. Mer av ren nyfikenhet än att dubbelkolla läget. Vet ju att man inte kan gå på något annat än basaltemperaturen.
Är det normalt att tempen sjunker och är lägre under dagen trots att den var högre när jag vaknade?
Hade ett nästan positivt äl test i förgår, nu har det blivit ett osynligt sträck.. Usch orkar inte.. Samt att jag har fjärde dagen med blinkande på cb :(
Irriterande :/ Hade det inte varit för blinkande gubbe på det andra testet hade man ju tolkat detta som att ägget släppt. I och för sig blev mina test jättesvaga precis innan helt positivt, så kanske en stegring imorgon igen?
Har för mig att det var någon här inne som lugnade mig med att det kan vara så att testen kan bli svaga igen för att sedan stegras till fullo. Hoppas det är så för dig denna gången :)
Jag försöker fortfarande och har fått tid för utredning i augusti. Har haft det lite kämpigt med det hela faktiskt, men känns lite bättre att veta att hjälpen är nära och finns där, om det nu inte skulle lyckas under sommaren.
Hej, du är saknad på fl!
Va glad jag blir för att du fått levaxin och att du lägger så mycket fokus på dig själv och dina behov:)
Låter som ett sunt levene och prioritera sig själv:)
Vi höll nästan med på att ta ut skilsmässa pga detta bebisfokus. Vi glömde bort varandra och nästan tävlade om vem som mådde sämst.
Vart inne o sneglat i din blogg då o då med:)
Ja det känns ganska bra att veta att vi kommer få hjälp.
Vad bra att du skriver det där med att ventilera sina nedgångar. Du är så klok! Blev så deppig för ett par veckor sedan för att det aldrig går vägen för oss att jag var beredd att lämna gruppen. Kändes som att jag bara gnällde och ville inte riktigt tynga ner alla här med min frustration. Upptäckte dock att det finns mycket få ställen att få det stöd man behöver, så smög tillbaka ganska snart :P
Tack för dina svar <3
Ja, jag hoppas att det bara var en tillfällighet :) Jag har en väldigt oregelbunden cykel, men det senaste har den varit extrem då jag varit väldigt stressad med skolan och examen - fick t.o.m pausa så nu har jag inte hunnit färdigt helt med examensarbetet t.ex. Så det kan ju vara en tillfällighet pga stressen! Hoppas bara att det snarare är 13 dagar jag vanligtvis ska ha. Är ju ny med allt detta, så har aldrig haft koll på sådant här.
Såg din kurva! Håller tummarna för er <3 En fin höjning idag ju!!
Ja, håller tummarna för att det inte är 10 nästa gång också. Vet inte hur mycket som kan rubbas av stress, men vet att stress kan påverka negativt, så kanske beror det på det.
Tack<3 Hoppas verkligen att det är något positivt, men vill inte ta ut något i förskott :)
Hade jättemycket ew flytningar mitt på dan idag, då var inte sambon hemma typiskt nog! Nu när jag kände för en stund sen var det inte alls så mycket eller ew. Brukar det komma i omgångar för er?
Många månader märker jag inga ew flytningar alls men tänker att får jag det bara så kort stund på dagen kanske jag bara missat de de månaderna? Men tror ni chansen försämrades av att vi missade ew flytningarna?