Tempar/Fertility friend
Discardade gårdagens temp. Det måste ha blivit något fel, eller att jag hade feber för idag gick tempen ner igen. Trodde väl att det var för bra för att vara sant. Stämde liksom inte. Äl+8 idag. 4 dagar kvar till BIM.
Hoppas ni hade en jättebra midsommarafton igår! :). Här har äl satts ut nu, så är på äl+4 idag. Så ca 1 vecka till bim om lutealfasen är 10 dagar. Lång väntan! Hur går det för alla? :)
Hoppas det beror på något ännu bättre än progesteronet ;).
Ja den var nästan positiv på cd 14 på kvällen och cd 15 på morgonen sen var stickorna blanka. Så jag måste ha missat peaken :P. Cb måste ha fått fnatt då de visade blinkande glad gubbe jättemånga dagar!
Tack detsamma vännen, håller tummarna för er med :*.
Nja kunde väl varit trevligare igår men helt okej :)
Härligt! Håller tummar och tår för er ^^
Ja, det är lite skumt.Har försökt läsa mig till det, men verkar inte speciellt vanligt i så fall :P Kommer inte testa imorgon. Inväntar ev. mens och testar i så fall på tisdag. Brukar få en tempdipp samma dag som mensen kommer så lär se hur läget är när jag vaknar. Dessutom kommer mensen ofta på morgonen så dumt att slösa test känner jag.
Inväntar mens då tempen sjönk idag. Har vi tur hinner vi med ett försök till innan utredningen sätter igång. Ska bli rätt skönt att starta den faktiskt.