• Quinna85

Tempar/Fertility friend

Hoppas jag nu la tråden i rätt forum.

Jag har nu tempat varje morgon i 3 månaders tid och använder mig av den suveräna appen Fertility friend.
    Jag skulle nu vilja komma i kontakt med andra som tempar och kämpar för ett +

Det är många funderingar man får när man tempar. Hittar inte någon aktiv grupp så då fick jag starta en egen

• Svar på tråden Tempar/Fertility friend
  • saijda

Testade efter ha hållt mig i cirka 3 timmar. Tror BIM är idag.

Vad tror ni, ser jag i syne eller är det ett svagt streck? :0

Förra gången jag plussade (som slutade i missfall) så testade jag mig först på BIM+4 och fick då ett starkt pluss :/

• Erla
    saijda skrev 2018-10-06 11:27:43 följande:

Testade efter ha hållt mig i cirka 3 timmar. Tror BIM är idag.

Vad tror ni, ser jag i syne eller är det ett svagt streck? :0

Förra gången jag plussade (som slutade i missfall) så testade jag mig först på BIM+4 och fick då ett starkt pluss :/

Ja, något syns ju där, men svårt att säga om det är spök eller äkta tyvärr. Stressa dock inte! Du är ju bara på äl+13 va? Tänker att de flesta test rekommendera att testa från äl+14. Avvakta ett par dagar :)
  • saijda
    Erla skrev 2018-10-06 11:34:17 följande:

Ja, något syns ju där, men svårt att säga om det är spök eller äkta tyvärr. Stressa dock inte! Du är ju bara på äl+13 va? Tänker att de flesta test rekommendera att testa från äl+14. Avvakta ett par dagar :)

Jag har aldrig fått spök, utan antingen har det varit blankt negativt eller ett pluss :/ jo det är sant, men enligt fertilityfriend så ska jag ha min mens idag. Därför jag testade, men tog inte direkt på morgonen utan höll mig knappt 3 timmar. Ska försöka avvakta ett par dagar. Eller ska jag ta direkt imorgon bitti?
  • Erla
    saijda skrev 2018-10-06 11:44:33 följande:

@Erla vad tror du om detta? :$

Det syns ju tydligt på detta. Jag tycker du kan ta ett digitalt imorgon direkt på morgonen :) det borde visa gravid.
  • saijda
    Erla skrev 2018-10-06 13:24:01 följande:

Det syns ju tydligt på detta. Jag tycker du kan ta ett digitalt imorgon direkt på morgonen :) det borde visa gravid.

Jasså tror du det? :D får se om jag vågar.. eller om jag ska ta ett nytt rfsu :$
  • Erla
    saijda skrev 2018-10-06 13:25:50 följande:

Jasså tror du det? :D får se om jag vågar.. eller om jag ska ta ett nytt rfsu :$

Är det ett tidigt test eller ett vanligt? Du borde kunna ta ett digitalt om detta var ett vanligt test :)
  • saijda
    Erla skrev 2018-10-06 16:13:12 följande:

Är det ett tidigt test eller ett vanligt? Du borde kunna ta ett digitalt om detta var ett vanligt test :)

Det var rfsu vanliga (röda förpackningen). Jasså det är inte för tidigt då? :$
  • Erla
    saijda skrev 2018-10-06 16:47:56 följande:

Det var rfsu vanliga (röda förpackningen). Jasså det är inte för tidigt då? :$

Du kan ju vänta ett par extra dagar med digitala och ta ett till rfsu imorgon :)
  • saijda
    Erla skrev 2018-10-06 18:00:45 följande:

Du kan ju vänta ett par extra dagar med digitala och ta ett till rfsu imorgon :)

Ah låter ju bra. Tänkte så också :)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend