Tempar/Fertility friend
Tack alla fina tjejer! Skönt att läsa era stödord och kramar. Många kramar tillbaka.
Igår var jag ett vrak. Grät så många gånger att det sved i ögonen. Jag såg ut som om jag fått en höger och vänsterkrok, så svullen i ögonen. Att jag är i slutet på en influensa gjorde inte saken bättre. Var redan mör i kroppen av all feber, hosta, huvudvärk och allt som hör den till. En riktigt tuff period detta. Man ska inte "älta" saker, men det behöver bearbetas och jag och min man pratar jättemycket om detta - så tråkigt!
Enligt barnmorskan så tar kroppen hand om detta själv så ett vul behövs inte egentligen. Men man får vara uppmärksam på om blödningen inte avtar - för då måste jag in till akuten samt att vara uppmärksam på allmäntillståndet.
Jag tar en paus från tråden igen nu ett tag. Måste läka i detta och försöka försonas med det som hänt. Vi får se om jag hoppar på igen och om jag börjar tempa igen.
Kämpa på tjejer! Det gick att bli gravid - vi blev det efter 20 försök - och vi får se om vi ger det några försök till - framtiden får visa det.
Lycka till och ha det superbäst! Puss!