• Erla

Tempar/Fertility friend

Malin 845 skrev 2016-02-20 09:10:49 följande:

Ska göra det, eller om jag inte pratar med henne alls om det.

Ja att få barn är ett mirakel! :) är så mycket som måste vara rätt för att det ska bli ett barn.

Ojdå, ja och 6 år för mina föräldrar att få mig :P

Du gör det som känns bäst för dig :)

Ja det är ju verkligen det! hoppas verkligen att det tar sig för er snart :)
  • Erla
    Loppan84 skrev 2016-02-20 08:52:53 följande:

Ja testa om du inte kissat än idag :)

Gick tyvärr upp och kissade tidigt i morse, men det finns ju en morgondag också. Köpte hem tre test så jag skulle till och med kunna "slösa" ett idag :P
  • Erla
    ensamärstark skrev 2016-02-20 09:41:05 följande:

Det blir så kassa bilder av någon anledning.

Det är nog negativt i vanlig ordning. Jag får vänta någon dag o prova igen :p

Tyvärr vågar jag inte säga att jag ser något :/ men det är ju fortfarande tidigt så testa igen om någon/några dagar :)
  • Erla
    ensamärstark skrev 2016-02-20 13:28:45 följande:
    Jag återkommer imorgon :)
    Åh vad spännande! :D
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-02-20 13:00:28 följande:
    Tack så mycket! Hoppas för er med! :)
    Tack! ^^
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-02-20 18:26:47 följande:

Försöker hänga med allt ni skriver här :P. Min mens börjar iaf äntligen ta slut, nu är vi snart tillbaka på rätt väg igen! :)

Härligt Malin 845! :)
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-02-20 22:10:51 följande:

Tack för svar :). Ja du känns faktiskt skönt att ha fått mens :P

Kan förstå det :) nu håller vi tummarna för äl framöver!
  • Erla
    Lizzie09 skrev 2016-02-20 15:25:25 följande:

Hej tjejer! Är det nån som vet hur en tempkurva kan se ut om man har två ägglossningar på en månad?

På FF finns det ju möjligheten att titta på olika kurvor utifrån kategorier. Finns "pregnant with multiples". Inte samma som två äl men man kanske kan jämföra ändå? :) finns ju säkert någon som haft två äggsläpp :)
  • Erla

Tog test nu på morgonen ( dock efter att ha kissat vid 3:40). Fick detta som jag inte kan tolka med säkerhet. Kan i nuläget lika gärna vara spök :P väntar ett par dagar och tar igen. (Hoppas det syns på bild)

• Erla
    Loppan84 skrev 2016-02-21 09:06:03 följande:

Med tanke på gårdagens test också vågar jag mig på ett försiktigt grattis :) Jag tror du kommer få ett mycket tydligare streck imorgon eller redan ikväll (om du klarar att hålla dig från at kissa och dricka en massa i några timmar).

Hur mår du?

Tack, men båda är från idag :) tog aldrig något igår. Var inte hemma något på eftermiddagen :P

Är lätt illamående och det känns i hela mig att det inte är ett spökstreck. Vill dock ha det bekräftat :P

Symptom jag har är finnig hy vilket jag sällan har, trött på kvällarna, ömma bröst, illamående, kissar på nätterna, utebliven mens, konstiga smaklökar.

Kan tillägga att jag inte var illamående eller hade dålig hy sist, vilket jag ser som ett gott tecken om jag nu verkligen är gravid :)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend