• Erla

Tempar/Fertility friend

Malin 845 skrev 2016-03-12 20:39:22 följande:
    Men då hoppas vi att den kommer runt den cd som den brukar :). Vet en del här har sagt att man är mer fertil efter MF. Hoppas att så är fallet för dig :). Den styrkan är det jämt på mina stickor även efter äl så man kan få lite olika styrkor på dem innan den egentliga stegringen vid äl :) håller tummarna för att äl kommer snart :)
    Kommer på olika dagar varje gång. FF har beräknat äl utifrån genomsnittet och då blir det på runt CD40 :/ skiljer sig något extremt faktiskt. CD21 hör till undantaget. Eller ja, det gör ju alla eftersom det skiljer sig så. Får testa tills jag får något resultat.

Skönt att höra att fler har såhär :) Kan du se tydliga stegringar när strecken är så starka redan? Hoppas också på att få utnyttja den högre fertiliteten :) Har hört och läst en massa om det så hoppas att det tar sig. 
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-03-12 21:10:29 följande:
    Aha hoppas ändå den kommer väldigt snart!! :). Kommer nog resultat snart :).

Ja då, efter några dagar efter liknande sträck :). Hoppas fertiliteten är på topp efter ditt MF!! :)

Åh då kanske jag inte behöver vänta så länge! :D Då får jag hålla tummarna för att jag får äl snart och hålla tummarna för att din temp håller sig fortsatt hög ^^

• Erla
    Malin 845 skrev 2016-03-12 22:41:51 följande:

Nej förhoppningsvis inte :). Hoppas för dig att du får ordning på äl snart :). Jag känner mensvärk till tusen, har bim på tisdag. Får se vad som händer ;)

Tack :)

Verkligen spännande!! :D hoppas hoppas HOPPAS att det tagit sig för er!!
  • Erla
    Längtar88 skrev 2016-03-13 01:16:54 följande:

Tänkte vänta med försöken till sommaren men blev gravid och fattade inte förens en v efter utebliven mens. Så nu är de v9 på tisdag och börjar precis känna mig annorlunda, dock inte helt fattat att jag är gravid och kämpar för att inte noja ihop helt haha

Hur går de för dig? :)

Åh grattis!! :D
  • Erla
    SecretlyMe skrev 2016-03-13 08:18:44 följande:

Här är en bild på testet. Tips är att ladda ner bilden eftersom kvalitén inte är bra här inne. Och ja, jag vet redan vad jag kommer få höra

"Ser inget, men tidigt än", "Kanske kan ana något, hoppas!", "Jag ser ingenting", "Du kanske har senare ägglossning och fortfarande kan vara gravid" osv osv osv.

Men Malin å Symetrical tjatar, here you have it!

Ta ett nytt!! :D ett på morgonen innan du kissat så du får ett bättre svar. Hoppas så att det är er tur nu ^^
  • Erla
    SecretlyMe skrev 2016-03-13 09:24:05 följande:

Blir någon gång nästa vecka, som planerat, om inte mensen kommer. Misstänker senare ägglossning och gissar på mens imorgon eller på tisdag.

Förstår att du vill vänta :) vi andra nyfikna får helt enkelt vänta med dig.
  • Erla
    SecretlyMe skrev 2016-03-13 15:31:19 följande:

Ja, då har jag gråtit en skvätt och tagit en powernap, reboot

Ingen mens ännu. Sambon blev glatt överraskad = jag blir emotionell. Nu hoppas jag att detta inte är pms och att jag slipper vänta in en ny bim, alltså att ägglossningen var när jag tror (29/2) och inte senare.

Har molvärk som inte riktigt liknar mensvärk, svårt att förklara. Vänta, jag har redan berättat det där. Sorry!

Härligt!! Så svårt att inte hålla förhoppningarna uppe alltså! :D detta är ju för tusan nästan mer spännande än när man ska testa själv!
  • Erla

Äl-test fortfarande negativt, MEN om än väldigt lite så är det starkare idag :D verkar som att jag kanske får en ovanligt tidig äl denna gången. Plus att tempen har hållit sig mer stabil än vad den varit sedan MA:t. Tjohoo!

• Erla
    Malin 845 skrev 2016-03-13 22:17:45 följande:

En fråga. Hur är tappen innan mens? Om mensen då kommer. Mjuk och låg eller? Min är ganska hög och hård. Känner inte om den är öppen. Känner kanske kanten av ingången men väldigt lite. Så den borde ju vara stängd då?

Samt är det verkligen är vått. Någon med erfarenhet? Kan inte alls detta :P

Kände på min tapp inför mens förra cykeln då jag blev gravid och hade då hård och hög tapp. Har dock läst att detta är väldigt individuellt. Vissa får hög, hård (öppen iof) innan mens och vissa får låg osv. Enligt väldigt många ska tappen vara mjuk och låg om man är gravid, men så var det inte för mig någon av gångerna. Har varit hög och superhård. Du får helt enkelt ha dig själv som referens där eftersom det verkar variera från person till person :)
  • Erla

Såhär ser det ut nu. Tycker det starkaste är den tredje nerifrån vilket är för två dagar sedan. Betyder det att äl har varit eller att den är när som helst, eller kan det vara så att testen kan bli såhär utan att äl skett? Har haft stickningar i vänster äggstock de senaste två dagarna. Får oftast i höger och minns inte ens när jag fick i vänster senast :P

Är det för sent att ligga idag om det ser ut såhär?
Svar på tråden Tempar/Fertility friend