Tempar/Fertility friend
Skönt att höra att fler har såhär :) Kan du se tydliga stegringar när strecken är så starka redan? Hoppas också på att få utnyttja den högre fertiliteten :) Har hört och läst en massa om det så hoppas att det tar sig.
Åh då kanske jag inte behöver vänta så länge! :D Då får jag hålla tummarna för att jag får äl snart och hålla tummarna för att din temp håller sig fortsatt hög ^^
Nej förhoppningsvis inte :). Hoppas för dig att du får ordning på äl snart :). Jag känner mensvärk till tusen, har bim på tisdag. Får se vad som händer ;)
Tänkte vänta med försöken till sommaren men blev gravid och fattade inte förens en v efter utebliven mens. Så nu är de v9 på tisdag och börjar precis känna mig annorlunda, dock inte helt fattat att jag är gravid och kämpar för att inte noja ihop helt haha
Hur går de för dig? :)
Här är en bild på testet. Tips är att ladda ner bilden eftersom kvalitén inte är bra här inne. Och ja, jag vet redan vad jag kommer få höra
"Ser inget, men tidigt än", "Kanske kan ana något, hoppas!", "Jag ser ingenting", "Du kanske har senare ägglossning och fortfarande kan vara gravid" osv osv osv.
Men Malin å Symetrical tjatar, here you have it!
Blir någon gång nästa vecka, som planerat, om inte mensen kommer. Misstänker senare ägglossning och gissar på mens imorgon eller på tisdag.
Ja, då har jag gråtit en skvätt och tagit en powernap, reboot
Ingen mens ännu. Sambon blev glatt överraskad = jag blir emotionell. Nu hoppas jag att detta inte är pms och att jag slipper vänta in en ny bim, alltså att ägglossningen var när jag tror (29/2) och inte senare.
Har molvärk som inte riktigt liknar mensvärk, svårt att förklara. Vänta, jag har redan berättat det där. Sorry!
Äl-test fortfarande negativt, MEN om än väldigt lite så är det starkare idag :D verkar som att jag kanske får en ovanligt tidig äl denna gången. Plus att tempen har hållit sig mer stabil än vad den varit sedan MA:t. Tjohoo!
En fråga. Hur är tappen innan mens? Om mensen då kommer. Mjuk och låg eller? Min är ganska hög och hård. Känner inte om den är öppen. Känner kanske kanten av ingången men väldigt lite. Så den borde ju vara stängd då?
Samt är det verkligen är vått. Någon med erfarenhet? Kan inte alls detta :P