Tempar/Fertility friend
Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN har jag hittat denna tråden! Hoppas att det är okej att jag hoppar in här med min cykel som verkar vara åt fanders. Just nu är jag helt lost i allt och håller i nuläget på att tempa min första cykel. För att göra en lång historia mycket kort så har jag en cykel som varierar från allt mellan 35 dagar till 48 dagar (idag). Jag håller alltså på med min längsta cykel någonsin! Jag har inte använt FF av den anledningen att jag alldeles nyligen fick tips om det, men om man snabbt skissar upp min kurva ser det ut som att jag möjligen hade äl runt dag 38-39 eller möjligen 42-43 (om jag nu ens hade äl? Är som sagt lost). Dippade dag 38 och låg då på 36.1 mot vanliga 36.3 och dag 41 gick den upp till 36,7 för att gå ner till 36,4 dag 42. På dag 44 var jag återigen uppåt och låg då på 36,9 och tempen höjdes ytterligare dag 47 till 37 och idag ligger den på 36,8 igen. Blir tokig då tempen ALDRIG ligger helt stadigt. Vad tror ni? Behöver verkligen någon slags rätsida på detta kaoset.