Tempar/Fertility friend
Hej tjejer, Tempar och har följt den här tråden ett tag... Kan ni se ngt på mitt test? Tror faan jag ser ett ljust rosa streck. ÄL +9 så väldigt tidigt. Efter mitt MA i oktober förra året hoppas jag sååå...
Hej tjejer, Tempar och har följt den här tråden ett tag... Kan ni se ngt på mitt test? Tror faan jag ser ett ljust rosa streck. ÄL +9 så väldigt tidigt. Efter mitt MA i oktober förra året hoppas jag sååå...
Jäkla skit. Men hoppas rosenroten kickar igång äl nästa cykel då :). Haha ja det är nog bäst att skaffa ny termometer då ;)
Hurra för äggvitesekret! Det gynnar verkligen de små rackarnas färd uppåt.
Håller tummarna att tempen fortsätter öka nu och att termometern inte ger upp riktigt än!
Nära eller förbi nu, skulle jag säga! Vad visade tempen idag?
Jag hade samma temp flera dagar på rad en gång, var väldigt fundersam tills jag pillade upp batteriluckan o tryckte till batteriet. Då fick jag helt andra värden
Har hemsk molnande värk. Och tempkurvan är såhär :). Testet kommer strax :* kan inte låta bli!!
Haha! Ja på min upptäckte jag att batteriet är dåligt igår. Det hade liksom dykt upp ett batteri på displayen. Kan ju alltid testa att trycka till den och se vad som händer :)
Haha. Mycket spännande! Försvann batteri-ikonen på displayen då?
Där ser man vad lite handpåläggning kan göra Lycka till imorgon!