• Erla

Tempar/Fertility friend

Empasan skrev 2016-03-22 11:21:18 följande:

Hej tjejer, Tempar och har följt den här tråden ett tag... Kan ni se ngt på mitt test? Tror faan jag ser ett ljust rosa streck. ÄL +9 så väldigt tidigt. Efter mitt MA i oktober förra året hoppas jag sååå...

Jag ser något på mittenbilden :D håller tummarna för att det tagit sig!!
  • Erla

Här är alla hittills tagna äl-test och kurvan. Har haft äl-känningar i över en veckas tid och har också upptäckt EW sekret denna cykeln, vilket jag inte upplevt att jag haft förut. Det är ju positivt. Dock dåligt batteri i termometern. Är osäker på hur det påverkar mätningen, men den verkar visa lite lägre än normalt. Inte mycket lägre än min normala temp dock.

Många ihåliga ringar pga att jag vaknat ca 1-1,5 h tidigare än vanligt.
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-03-22 16:18:27 följande:

Jäkla skit. Men hoppas rosenroten kickar igång äl nästa cykel då :). Haha ja det är nog bäst att skaffa ny termometer då ;)

Jepp :) ska bli spännande att testa faktiskt :)

Allt har förresten inte gått fel! Jag hade EW sekret för första gången denna cykeln ^^ det är ju alltid något!
  • Erla
    Symetrical skrev 2016-03-22 16:46:10 följande:

Hurra för äggvitesekret! Det gynnar verkligen de små rackarnas färd uppåt.

Håller tummarna att tempen fortsätter öka nu och att termometern inte ger upp riktigt än!

Haha ja :) bara att hoppas på det bästa ju och har jag haft EW såhär många dagar borde väl äl vara nära? Har det ju aldrig annars.
  • Erla
    Symetrical skrev 2016-03-23 06:34:33 följande:

Nära eller förbi nu, skulle jag säga! Vad visade tempen idag?

Hoppar :) 36.3 så samma som igår. Kan dock inte lita på den i.o.m batteriet. 36.3 är ju jättelågt om det skulle ha varit äl! Får lita på kroppen denna cykeln istället :P
  • Erla
    Reflexen skrev 2016-03-23 07:30:04 följande:

Jag hade samma temp flera dagar på rad en gång, var väldigt fundersam tills jag pillade upp batteriluckan o tryckte till batteriet. Då fick jag helt andra värden

Haha! Ja på min upptäckte jag att batteriet är dåligt igår. Det hade liksom dykt upp ett batteri på displayen. Kan ju alltid testa att trycka till den och se vad som händer :)
  • Erla
    Malin 845 skrev 2016-03-23 07:53:20 följande:

Har hemsk molnande värk. Och tempkurvan är såhär :). Testet kommer strax :* kan inte låta bli!!

Iih! Så spännande!! :D
  • Erla
    Erla skrev 2016-03-23 07:40:27 följande:

Haha! Ja på min upptäckte jag att batteriet är dåligt igår. Det hade liksom dykt upp ett batteri på displayen. Kan ju alltid testa att trycka till den och se vad som händer :)

Tryckte till batteriet och fick efter det 36.8. Igår vid den här tiden (när jag dubbelkollade med sambon) fick jag 36.4. Ska bli spännande att se hur det ser ut i morgon :P
  • Erla
    Symetrical skrev 2016-03-23 08:24:54 följande:

Haha. Mycket spännande! Försvann batteri-ikonen på displayen då?

Det gjorde den inte :P haha. Vi får se hur det hela urartar sig.
  • Erla
    Reflexen skrev 2016-03-23 09:07:44 följande:

Där ser man vad lite handpåläggning kan göra Lycka till imorgon!

Tack ^^
Svar på tråden Tempar/Fertility friend