Tempar/Fertility friend
Fortsatt hög temp, börjar bli riktigt förväntasfull inför morgonens test men så rädd att bli besviken...
Vad tror ni tjejer, ser det lovande ut??
Fortsatt hög temp, börjar bli riktigt förväntasfull inför morgonens test men så rädd att bli besviken...
Vad tror ni tjejer, ser det lovande ut??
Fortsatt hög temp, så hög som den varit vid graviditet tidigare.. men tvärblankt på testen. Bara ge upp och ladda för nytt försök
Trodde jag aldrig!!
Plussade precis bim-3, ska ut ikväll så ville va säker att de inte va något, men så fel ja hade..
Har varit förkyld sen äl dock så kurvan kanske är fel.. Men nu blir man ändå nojjig över en icke stigande temp.
Tack för ditt svar. Har ju läst typ överallt att det alltid stiger så fint upp ;)
tack för svar! :) vet du hur stort tidsintervall man ska hålla sig till? tycker ändå att jag tar rätt så regelbundet, kanske diffar +/- 1 - 1,5 timmar som mest.
En fråga angående implantationsdipp... vilken dag efter äl är det vanligast att den kommer?
Kan äl ha varit senare? La till en temp som jag inte trodde jag kunde räkna och då flyttade äl från cd 13 till 15. Men cd 29 idag har varken mens eller plus kommit. Finns det nåt på min kurva som tyder på att ägget aldrig släppte kanske ? Massa frågor...
Ah. Sant, har inte tänkt på att det inte börjar bli hcg förens ägget fäst. Hehe ja är väl lite sån med. Vill veta helst dagen efter äl synd att det inte är möjligt. Kanske testar imorgon med men sen får det nog vara ett par dagar. Var bortrest dag 17 så tempade inte då. Vill inte avslöja att vi försöker men lite surt nu ju.
vilken dag är du på? Har du tempat länge? :)
Så här typ? :) hoppas på höjning i morgon då :)
Någon som vet hur tempen ger sig vid MA?