Tempar/Fertility friend
Alltså. Neg test imorse. Ingen mens än. BIM idag. Köpte just ett clearblue early. Det ÄR väl ett streck?!
Alltså. Neg test imorse. Ingen mens än. BIM idag. Köpte just ett clearblue early. Det ÄR väl ett streck?!
Dagens graf. Känns lite spännande nu. Återstår att se om tempen börjar dippa fr.o.m. imorn. Har en konstig känsla i magen samt att det hugger när jag hostar eller nyser. Inte hänt förut, någonsin, så man hoppas ju även om det känns som att varför skulle det gå nu. Försök 13 denna gång.
Tack!
Jag har inte haft det tidigare, inte på det här viset iaf. Hoppas så mycket men vågar ju inte tro något.
Tempen håller sig hög än så länge. Bim 7/6 enligt ff. Hade en ordentligt uppblåst mage igår, framförallt på kvällen. Men tror att det kan bero på att jag fuskat med gluten senaste tiden, har annars uteslutit det ur kosten sen ca 6 månader tillbaka.
Den håller sig hög och mensvärken, eller vad det är, kommer och går fortfarande. Vågar ändå inte hoppas för mycket även. Man är ju allt för van vid att bli besviken.
Snart bim...på onsdag el torsdag men känns som om mensen är på gång så chansen till plus är väldigt liten. Tror jag kommer ge upp snart...två års försök o inget plus så tror inte det är menat att få ett barn till...
Bara att försöka släppa tanken på det..... ????
Kurvan är lite olik tidigare kurvor. Testade i morse men negativt, möjkigen att man kunde ana något, men var nog snarare skåran där färgen ska fastna om man är gravid. Slänger in en jämförelse med mina andra kurvor också.
Jag har haft massor av kemiska graviditer och ett mf för ca 1 år sedan. De gånger jag haft kemisk grav har mensen varit från ett par dagar sen upp till ca 1 vecka men tempen har ändå legat lägre i förhållande till coverline mot vad den gör nu. Denna gång ligger den kvar på högsta tempen, vilket den aldrig gjort förut.
Nu syns det ju knappt på bild men provar iaf. Översta är em-testet fotat inom tid. Undre är morgonens samt eftermiddagens i jämförelse. Dock långt efter tid. Själv ser jag tydlig skillnad men tveksamt om det syns något när man lägger upp.
En fråga:
9 dagar sen mens. Testade på dag 7. Negativt på eftermiddagen. Har varit lite dålig på att tempa. Har aldrig missat en mens tidigare. Har regelbunden som en klocka. Är lätt överviktig och har varit i snart 2 år. Kan mensen bara försvinna? Har aldrig hänt som sagt sen jag var 14 och är nu 32. Känner mig orolig :(