• Svar på tråden Hur man lyckas gå ner i vikt!
  • KramKalas

Följer och kollar in bloggen när barnen somnat. Jag behöver inspiration att komma igång led viktminskningen

• Ronja 551
    KramKalas skrev 2013-12-28 15:37:43 följande:
    Följer och kollar in bloggen när barnen somnat. Jag behöver inspiration att komma igång led viktminskningen

Kul att höra!! Du får gräva i arkivet efter viktminskningen! Just nu kommer det mest nytt om muskeluppbyggnad för det är det jag pysslar med nu.

Funderar på att eventuellt börja med någon online-coach-program-hjälp med viktnedgång. Det är sånt tryck på frågor om hjälp. Någon som tror det skulle funka/vara intressant?
    sassitch.blogg.se - gå ner i vikt och leva roligt!
  • Ronja 551

Nyår imorgon... Jag tänker äta morötter med dipp. Gjord på lätt creme fraiche! Och dricka lightläsk! Hur tänker ni göra?

• sawyer

Hur går det för alla? :) jag har slarvat under jul & nyår, dock inte massa julmat då jag har jobbat. Men alla chokladlådor hemma hos våra gamlingar... :/ därför blev jag mäkta förvånad när jag ställde mig på vågen imorse för att se hur det såg ut nu när helgerna är över. Innan jul låg jag på ca 73 kg, idag stod vågen på 70,7! Helt ofattbart! Men en underbar överraskning :)

• Fridayyy
    Anton Chigurh skrev 2013-12-26 14:15:48 följande:
    Ja, enda traditionella julmaten jag krängt var en sk julmacka på ICA MAXI's café, kostade 39 spänn, det var lax, skinka, rödbetssallad å lite annat mög på, den var god, men sen har jag fått mer än nog av julmat.Traditionell julmat alltså. Julafton var det kalkon. Har inte ökat ett gram i jul. Och det lär jag inte göra heller...

Jag önskar er alla en för jävla skön fortsättning och ALL lycka till i er fortsatta kamp mot det förhatliga flottet.

Kram, och än en gång. Lycka till.

//AntonGlad

Jag har inte heller ökat en gram i vikt TROTS julmat, vin och choklad....Skrattande Men det kanske inte är det mest hälsosamma man kan äta....Obestämd Jo, choklad är nog det...det tror jag stenhårt på.
  • Ronja 551
    sawyer skrev 2014-01-03 11:36:08 följande:
    Hur går det för alla? :) jag har slarvat under jul & nyår, dock inte massa julmat då jag har jobbat. Men alla chokladlådor hemma hos våra gamlingar... :/ därför blev jag mäkta förvånad när jag ställde mig på vågen imorse för att se hur det såg ut nu när helgerna är över. Innan jul låg jag på ca 73 kg, idag stod vågen på 70,7! Helt ofattbart! Men en underbar överraskning :)

Bra start på året!!!! jag fuskade jävel på julafton men magen hatade det är tillbaka på muskeldiet!
Svar på tråden Hur man lyckas gå ner i vikt!