linnn89 skrev 2013-11-15 06:27:19 följande:
Tack Ronja för de orden du skrev.. Jag ska kämpa ändå om jag fuskar. Man ska inte ge upp bara för att man har fuskat en gång eller två ggr.... En sak som har förändrats är att jag har faktiskt lyckats med att minska portioner...
En annan motivation är att vi är bjudna till bröllop utomlands i augusti och alla kommer ha fina fest kläder och du vet hur svårt att hitta kläder o hur fula de är strl 44. Och hur fult de är att ta på sig en påse!!! Jag vill tillbaka till min kropp och mitt självförtroende .....
Hur har du lyckats att inte gå upp i vikt igen??
Har du läst inlägget ja skrev på bloggen, obehaget tro ja de hette... Jag vet precis hur du känner!!
Jag har helt enkelt fortsatt med den nyttiga maten utan snabba kolhydrater. Om jag äter snabba kolhydrater en dag mår jag så dåligt. Blir trött, ont i magen o huvudet och vill bara ligga på soffan. Inser i efterhand att det var så jag mådde förut... Enorm skillnad! Och jag har fortsatt med träningen. Kroppen är smart. Man går inte ner o ner o ner utan när det är lagom går man inte ner så mycket mer. Då börjar kroppen vilja ha mera mat istället