Inlägg från: Ronja 551 |Visa alla inlägg
  • Ronja 551

Hur man lyckas gå ner i vikt!

LillfisenE skrev 2013-12-19 20:44:38 följande:
    Jämförelsebilder är ett bra tips. Det har jag med.

En startbild och några längst vägen.

På mig fick jag lite mindre haka och nyckelbenen började komma fram, men först efter ett par kg, sedan rann det av liksom. Det är först nu sist som det tar där jah vill, dvs magen mellan naveln och muffen

Coolt! Precis som på jag fast mitt arsle försvann med typ armarna. Nu håller jag på att biffa till rumpan med muskler
    sassitch.blogg.se - gå ner i vikt och leva roligt!
  • Ronja 551
    LillfisenE skrev 2013-12-20 09:28:07 följande:
    Haha! Nu har de lilla bröst ja haft kvar försvunnit. Vi har legat i kräksjukan här hemma ich det va först igår det smakade med mat. Hoppas julmaten kan lägga sig i bhn!

Ja brösten brukar försvinna mina hänger ner till knäna känns de som får pula dom i en bra bh o försöka bygga bröstmuskler!
  • Ronja 551
    linnn89 skrev 2013-12-19 19:58:27 följande:
    Hoppas och tack :)

Jag har illafall gått ner ca 2 kg nu :)

Jag väger nu 95 har vägt 98 den sista tiden men mitt delmål just nu är 90 kg. Jag är 165 cm och behöver gå ner mycket i vikt men Önskade jag kunde väga illafall 75kg ;)

Hoppas jag orkar hålla på o ni är sååå duktiga som har förverkligat en av era drömmar!! För det är ju en dröm att bli normalviktig igen eller ;)

Men du ser! Du är påväg!! 2 kilo är 2 kilo!

Drömmen går absolut att nå!!

Fler som gått ner mycket i vikt på egen hand o vill dela sin historia??
  • Ronja 551

Den där magsjuke-dieten kommer lite när den själv vill huga!!! Krya på er!!! O när man är magsjuk MÅSTE man fuska!

LillfisenE skrev 2013-12-25 22:09:13 följande:
    Höll mig till bra mat på julbordet. Dock kör vi magsjuka här så har fuskat med lite proviva de dagar jag inte fått ner ngt annat

• Ronja 551
    Anton Chigurh skrev 2013-12-26 14:15:48 följande:
    Ja, enda traditionella julmaten jag krängt var en sk julmacka på ICA MAXI's café, kostade 39 spänn, det var lax, skinka, rödbetssallad å lite annat mög på, den var god, men sen har jag fått mer än nog av julmat.Traditionell julmat alltså. Julafton var det kalkon. Har inte ökat ett gram i jul. Och det lär jag inte göra heller...

Jag önskar er alla en för jävla skön fortsättning och ALL lycka till i er fortsatta kamp mot det förhatliga flottet.

Kram, och än en gång. Lycka till.

//Anton

Tack! Jag har ju lämnat kampen mot fettet nu! Nu är jag i det lärande stadiet för att bygga mer muskler än de flesta klarar... Har jag klarat viktnedgången borde inget kunna stoppa mig! God fortsättning!
  • Ronja 551
    LillfisenE skrev 2013-12-26 14:27:52 följande:
    Jag har då gått ner 3kg i jul. Men inte så konstigt! Nu får jag börja tänka igen dock när maten får stanna

Jag har då inte gått upp o de e ja nöjd med! Hur mycke har du att gå ner?
  • Ronja 551
    LillfisenE skrev 2013-12-26 17:23:00 följande:
    Nä, jag är eg klar med min viktnedgång. Mitt mål var 75kg när jag började, men insåg när jag kom dit att jag nog kan lite till. Idag väger jag 64,8kg. Men nu får det vara bra. Bygga muskler och forma till sina väl valda ställen istället. Tycker jag börjar bli benig

Jamen juuust! De läste ja ju minnet sviker på äldre dagar så grymt gjort! Jag vet hur det är!! Jag har börjat få tillbaka rumpan! Den blir sjukt mycke snyggare när man är normalviktig o rumpan är av muskler! Jag hejar på dig!!!
  • Ronja 551
    LillfisenE skrev 2013-12-26 21:59:18 följande:
    Ja. Forma rumpa står på min lista över 2014 med! Några bra träningstips?

Jag har ju en rump-serie på bloggen! Svårt att förklara övningar såhär utan bilder! De e mina 5 bästa rumpövningar! Har lagt upp tre hittills, de sista två kommer såfort jag har en fotograf!

Sassitch.blogg.se
Svar på tråden Hur man lyckas gå ner i vikt!