Inlägg från: Ronja 551 |Visa alla inlägg
  • Ronja 551

Hur man lyckas gå ner i vikt!

Ni som äter nyttigt, middagstips tack!!! Har ledsnat lite på kyckling rotsaker o lax...

sassitch.blogg.se - gå ner i vikt och leva roligt!
  • Ronja 551
    sawyer skrev 2014-01-06 21:48:04 följande:
    Vi använder väldigt mycket färs. Hemgjorda biffar, köttfärssås, chili con carne, färsröror, bara att slänga i allt möjligt & pröva sig fram :) keso, broccoli, bulgur eller quinoa till.

Färs är kanon! Kanske ska ha en sån period igen... Kycklingperioden har jag fått nog av
  • Ronja 551

Nu har jag köpt svindyra vitaminer för folk som idrottar hårt. Sjuk igen. SÅ JÄVLA LESS!!!! Förlåt gått bara skrika av mig. Någon annan som varit sjuk fram o tillbaka sedan november?!

• Ronja 551

Testat att steka rödkål i lite rapsolja o salt. Wow! Jag kanske var den enda som inte visste hur gott det var... Men dagens tips iaf!

• Ronja 551
    Fridayyy skrev 2014-01-11 12:01:16 följande:
    Brukar jag göra med vitkål och har gärna lök i med...jag älskar lök. Man kan även har strimlade morötter i. En annan sak som är god med morötter är att grovriva dem och lägga dem på en ugnsplåt, lite olja på, vitlök och citronsaft, salt och peppar. Är mycket gott till ex kycklingfilé. Supernyttigt om man inte tar allt för mycket olja.

Åh!! Grymma tips!! Ska testa o dela med mig på bloggen
  • Ronja 551
    sawyer skrev 2014-01-15 20:32:33 följande:
    Broccoli. Funkar i alla lägen :) sparris är också gott. Eller så gör jag ibland en egen liten låda med färska grönsaker som man kan ha bredvid :)

Blir sparris bra att frysa o värma upp?? Måste testa! Broccoli är tyvärr ingen favorit. Men jag kan ju tipsa om att jag testade röda linser ikväll!

sassitch.blogg.se/2014/january/om-roda-linser-och-flundra.html
  • Ronja 551
    linnn89 skrev 2014-01-16 07:54:24 följande:
    Vilket bra tips... Så röda linser kan man äta utan att vara rädd eller??

Linn... Var inte rädd!! linser är fint att äta istället för pasta mat ska vara god och lagom! Inte ge ångest o inte banta! Gott, normal mängd och sån mat som kroppen mår bra av!
Svar på tråden Hur man lyckas gå ner i vikt!