• Svar på tråden Hur man lyckas gå ner i vikt!
  • Ronja 551
    linnn89 skrev 2013-12-19 10:55:06 följande:
    Samma sak här man vill gärna se lite resultat för att orka och bli mer motiverad... :)

Du har så rätt! När kilon o måtten börjar minska blir man ännu mera taggad! Kom igen! Vi finns här flera stycken nu som peppar!
    sassitch.blogg.se - gå ner i vikt och leva roligt!
  • Ronja 551
    vanilla skrev 2013-12-19 20:03:17 följande:
    Att gå ner i vikt är inte så svårt, bara att jobba på det. Att hålla vikten däremot, känns omöjligt just nu

Vi peppar dig!! På min blogg lade jag upp tips på hur man hanterar julbordet på nyttigt vis! Heja!!
  • Ronja 551
    Monstermaker skrev 2013-12-19 20:28:12 följande:
    Jag läser mest era inlägg i denna tråd för att få inspiration.

Nu känner jag för att skriva lite till er alla som liksom jag kämpar med övervikt.

Tänk på att ni alla är fina som ni är just nu och att vi får ta framgång med en viss motgång och fortsätta kämpa.GOD JUL 

Vill du ha mera inspiration? Googla sassitch hur man går ner i vikt enligt mig.

Jan inte länka via mobilen. Där finns bilder på när jag hade bmi 35 och nu när jag har bmi 23!
  • Ronja 551
    LillfisenE skrev 2013-12-19 20:44:38 följande:
    Jämförelsebilder är ett bra tips. Det har jag med.

En startbild och några längst vägen.

På mig fick jag lite mindre haka och nyckelbenen började komma fram, men först efter ett par kg, sedan rann det av liksom. Det är först nu sist som det tar där jah vill, dvs magen mellan naveln och muffen

Coolt! Precis som på jag fast mitt arsle försvann med typ armarna. Nu håller jag på att biffa till rumpan med muskler
  • LillfisenE

Haha! Nu har de lilla bröst ja haft kvar försvunnit. Vi har legat i kräksjukan här hemma ich det va först igår det smakade med mat. Hoppas julmaten kan lägga sig i bhn!

• Ronja 551
    LillfisenE skrev 2013-12-20 09:28:07 följande:
    Haha! Nu har de lilla bröst ja haft kvar försvunnit. Vi har legat i kräksjukan här hemma ich det va först igår det smakade med mat. Hoppas julmaten kan lägga sig i bhn!

Ja brösten brukar försvinna mina hänger ner till knäna känns de som får pula dom i en bra bh o försöka bygga bröstmuskler!
  • Ronja 551
    linnn89 skrev 2013-12-19 19:58:27 följande:
    Hoppas och tack :)

Jag har illafall gått ner ca 2 kg nu :)

Jag väger nu 95 har vägt 98 den sista tiden men mitt delmål just nu är 90 kg. Jag är 165 cm och behöver gå ner mycket i vikt men Önskade jag kunde väga illafall 75kg ;)

Hoppas jag orkar hålla på o ni är sååå duktiga som har förverkligat en av era drömmar!! För det är ju en dröm att bli normalviktig igen eller ;)

Men du ser! Du är påväg!! 2 kilo är 2 kilo!

Drömmen går absolut att nå!!

Fler som gått ner mycket i vikt på egen hand o vill dela sin historia??
Svar på tråden Hur man lyckas gå ner i vikt!