• Svar på tråden Hur man lyckas gå ner i vikt!
  • Ronja 551
    LillfisenE skrev 2014-02-23 20:31:26 följande:
    Fan va gött!!

Detsamma säger jag!! hur bar du dig åt? Vad fick dig att ta beslutet?
    sassitch.blogg.se - gå ner i vikt och leva roligt!
  • LillfisenE

Gick ner 27kg innan jag fick mina barn, 2009, med lågkolhydratkost och en pt. Var 24år och trött på att ha ont i knän och flåsa som en ja-vet-inte-vad när jag gick 2 trappor upp till min lägenhet. Sedan vart jag gravid efter det året. Första barnet kom och kag tappade alla gravkilon på 6mån, inför vårt bröllop med samma kost som under mitt pt år, zumba å barnvagnspromenader.
    Blev gravid igen och andra barnet kom. Ville ner till mina trygga 75 kilon igen och testade återigen samma kost. Funkade inte så bra så en polare tipsade om lchf- och jag började tappa direkt.
    Kom till 75 som var min målvikt (då) i somras, inför min väns bröllop, men kände att under 70 kunde hag nog komma.
    Idag väger jag 63,7 och mår kanon!

• Ronja 551
    LillfisenE skrev 2014-02-24 20:38:56 följande:
    Gick ner 27kg innan jag fick mina barn, 2009, med lågkolhydratkost och en pt. Var 24år och trött på att ha ont i knän och flåsa som en ja-vet-inte-vad när jag gick 2 trappor upp till min lägenhet. Sedan vart jag gravid efter det året. Första barnet kom och kag tappade alla gravkilon på 6mån, inför vårt bröllop med samma kost som under mitt pt år, zumba å barnvagnspromenader.

Blev gravid igen och andra barnet kom. Ville ner till mina trygga 75 kilon igen och testade återigen samma kost. Funkade inte så bra så en polare tipsade om lchf- och jag började tappa direkt.

Kom till 75 som var min målvikt (då) i somras, inför min väns bröllop, men kände att under 70 kunde hag nog komma.

Idag väger jag 63,7 och mår kanon!

Wow!! Grymt gjort igen! Tränar du ännu?
  • LillfisenE

Ja. Älskar träning. Nu satsar jag mer på ren styrka å bygga/forma om kroppen.
    Men vart sjuk nu 4v så det har vart sådär med träningen. Men ja kommer åter!

• aye

Nån som kan skriva länken istället? Så man kan klicka direkt. Har så konstig mobil Tacksam

• Ronja 551
    aye skrev 2014-02-24 22:52:58 följande:
    Nån som kan skriva länken istället? Så man kan klicka direkt. Har så konstig mobil Tacksam

Sassitch.blogg.se är adressen. I bloggen kan du söka på 'hur man går ner i vikt' eller välja kategorin viktnedgång. Knasigt från mobil jag vet...
  • Ronja 551
    LillfisenE skrev 2014-02-24 21:51:57 följande:
    Ja. Älskar träning. Nu satsar jag mer på ren styrka å bygga/forma om kroppen.

Men vart sjuk nu 4v så det har vart sådär med träningen. Men ja kommer åter!

Haha! Kul! Du är i samma läge som jag!! Har byggt ett tag nu o ska snart testa att deffa för första gången. Sjukt spännande tycker ja!
  • Baysi

tänkte på en grejj, kanske helt självklart!...men går man ner i vikt ÖVERALLT...

har just nu 85E i bh stl o en bred rumpa och har mage!...(2barn)

Svar på tråden Hur man lyckas gå ner i vikt!