• Svar på tråden Hur man lyckas gå ner i vikt!
  • Ronja 551
    LillfisenE skrev 2014-03-02 21:36:19 följande:
    Vad äter du då?

Bara sånt som en Grottmänniska kunde få tag på. Typ kött, fågel, fisk, rotfrukter, frukter, bär o sånt. Inge spannmål eller mejeri. Nötter äter ja också. Mätt o pigg o fettet typ rymmer fast ja ligger ju på kaloriunderskott o det i sig är ju inte alltid helt roligt. Men går bra ändå
    sassitch.blogg.se - gå ner i vikt och leva roligt!
  • Dadzilla

Videobloggar på youtube, och INTE om bullbak, familjeutflykter och vad jag har sytt för mössa till min son utav en gammal gardin.
    Bloggar om mitt liv och saker som händer, tex att jag just nu håller på och köper mitt andra företag, att jag släpper min cd om en månad och gör galna saker DU inte skulle göra, som att tex bada i ägg och ketchup.
    Slå ett getöga och prenumerera och tumma upp om du gillar´t! <3 Älskar dig / Alexander

Länk till kanalen: www.youtube.com/xlessxthanthreex
    Länk till ett klipp: 

• Ronja 551
    Dadzilla skrev 2014-03-13 00:41:58 följande:
    Videobloggar på youtube, och INTE om bullbak, familjeutflykter och vad jag har sytt för mössa till min son utav en gammal gardin.

Bloggar om mitt liv och saker som händer, tex att jag just nu håller på och köper mitt andra företag, att jag släpper min cd om en månad och gör galna saker DU inte skulle göra, som att tex bada i ägg och ketchup.

Slå ett getöga och prenumerera och tumma upp om du gillar´t!

Men har du bytt en bajsblöja, läst sagobok, målat naglarna och deklarerat samtidigt???
  • Ronja 551

Om man tränar regelbundet får man inte träningsvärk, men vilar man av någon anledning ett par dagar och kör igång igen sedan - då får man en jävla träningsvärk!!

Varför? Någon som vet??

Svar på tråden Hur man lyckas gå ner i vikt!