Gravidtråd för oss som är över 35
Jag hoppar också in här om jag får :) Jag är 36år,har 6 barn mellan 2år-13år,4 tjejer o 2 killar.Vi har tänkt försöka få en till liten,inne på 4:e försöket nu.... Hade ni lika lätt att bli gravida denna gång som innan ni var 35år?? Verkar segt tycker jag,men det kanske är för att jag vill för mycket!? :P GRATTIS till alla er som fått pluss!!!
Jag var under 35 år min senaste graviditet och plussade på fjärde försöket. Nu sex år senare gick det på tredje :)
Du får gärna hänga med oss om du vill. Men de finns en tråd som heter " vi som är över 35 och vill bli gravida" och det är därifrån jag startade denna fortsättningstråd så att de som kämpar för ett pluss ska slippa höra om våra noijor;) du väljer det som känns rätt för dig:) hoppas du får pluss snart!
Idag på morgonen fick jag en ljus ljusrosa flytning, lite molvärk och inget mer. Så orolig på en gång, har mest vilat hela dagen och googlat på ljusrosa flytningar .... Blir så trött. Har dock varit illamående, kissnödig och trött så jag antar att det är positivt.
Nån annan som har haft det?