Inlägg från: Patricia4 |Visa alla inlägg
  • Patricia4

Gravidtråd för oss som är över 35

Smulpaj skrev 2013-12-20 10:28:34 följande:

Tack tack , vad roligt att få lite kontakt med äldre...(får man skriva så?????) mammor.
    Alla verkar så unga haha.

Jag har iaf ett grymt illamående att slåss med dygnet runt, och varken åksjuketabletter eller psykologiska armband funkar *vrååååål*'
    Tröttheten ska vi inte tala om... kan nog somna var som helst.

Ändå är jag så himla lycklig över alla symptom haha!

När ska alla ha sina knoddar när inne? Vore det inte kul om vi gjorde en lista el nåt?

Ska till MVC idag för samtal och tidsbeställning av kub test m.m. Måste erkänna att jag är lite orolig...

Kram på er!

?Michaela 940914?Daniel & William 960609?Emma 020119?Lina 050809?Isabelle 110713
    Hej

En Bf lista låter som en bra idé.

Är nyfiken, blir det här ditt sjunde barn? Tänker på barnnamnen längst ner på dina inlägg..

Kul med nån med många barn. Vi väntar vår fjärde och min äldsta är född -96:))
  • Patricia4
    FruFA79 skrev 2013-12-20 14:18:46 följande:
    Vi fick resultatet på KUB i dag. Sååå fint resultat, en tidig julklappGladGlad

Underbart!!! Vad är bra resultat, lite nyfiken på siffror? Vi har inte bestämt oss än för KUB eller inte...
  • Patricia4
    FruFA79 skrev 2013-12-20 15:54:16 följande:

Ok here I go...Glad Vi fick detta resultat:
    Kromosom 13 & 18: 1:20 0000
    Kromosom 21: 1:1097

T.om jag som ovan förstår att det där är riktigt bra siffror! Yippii Solig
  • Patricia4

God jul alla gravida i denna tråd!!

Hur mår ni därute?

Har dragit ut en lista på nätet på vad man får och inte får äta på julbordet. Det var ju 7 år sedan sist ;)

Och tydligen är det kört med gravad lax...:( älskar ju det!!!

Men är så förstoppad så jag borde inte äta alls. Har köpt laktulos nu, står inte ut och ser ut och vara i sjunde mån på grund av det...

Men jag klagar inte.... Fast jag gör det..;)

En liten mirakelbebis är därinne och jag är så tacksam . Ska vara extra snäll idag :)

• Patricia4

Underbart v15:))

Laktulos funkar , kanske lite väl bra ;) ta på morgonen och ha nära till toan!

God fortsättning på kvällen :)

• Patricia4
    TjabooPeople skrev 2013-12-25 21:16:59 följande:

Är det okej att en blivande pappa är med och skriver?

Hej

Ja jag tycker att det vore kul med en man i denna tråd som delar med sig av sin resa att bli pappa:) är det andra barnet?

Vad tycker ni andra tjejer?
  • Patricia4
    TjabooPeople skrev 2013-12-26 09:01:25 följande:

Tack Patricia, det är vårt 3:e barn (femte egentligen) har tvillingar sedan innan.
    Tolkar det som ni mist två :(

Hur långt har ni kommit i denna graviditet?

Orkar du läsa om våra krämpor, för det är mycket sånt snack;)

En graviditet är verkligen en helkroppsupplevelse :)
  • Patricia4
    Zimba78 skrev 2013-12-24 10:57:50 följande:

God jul alla blivande mammor. Tänk nästa jul håller vi en liten bebis i vår famn :)

Ja tänk :)))) jag hade en tre månaders här och tänkte att nästa jul är vår nästan i samma storlek ...det är så härligt!
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35