Pergotime november 2013, tagning ett: action
Sitter i detta nu och inväntar mensen för att sedan påbörja första försöket med pergo. Någon mer som startar typ nu? Vill ha sällskap på den här resan! :)
Sitter i detta nu och inväntar mensen för att sedan påbörja första försöket med pergo. Någon mer som startar typ nu? Vill ha sällskap på den här resan! :)
Jag fick just min mens och ska ringa till sköterskan på måndag och höra när jag ska ta första tabletten. Har egen ÄL och inga kända fel på varken mig eller sambon. Försökt i snart två år.
Vad för biverkningar har ni andra fått? Är rädd för att jag ska bli överkänslig av minsta lilla.
Fick värmesvallningar på tablett 2 men mår ok igen efter tablett 3. Dag 4 idag, vul på fredag :)
Det lät ju lindrigt, inga biverkningar på humöret alls?
Nej egentligen inte :) varit trött men de kan lika gärna vara från dålig sömn. Dock har jag haft ganska livliga drömmar när jag sovit 2 av 3 nätter.
...ingen mens i sikte :(
NU kom äntligen mensen med buller och brak! :D Vaknade nyss av mensvärken från helvetet, och blev skitglad över det, för första gången någonsin... :P
Ska försöka ringa gyn och boka vul idag. Är så jäkla pepp! :) Nu händer det äntligen nått!
Hej! Kan jag oxå hoppa in? Tar min första pergo-tablett 8 nov.
Haha, jag längtade nästan till mensen jag också så jag skulle kunna börja ta tabletterna ;)
Tar min första tablett imorgon. Tar den nog till frukosten då jag ändå har rutin på multivitamintablett då.
Hej! Kan jag oxå hoppa in? Tar min första pergo-tablett 8 nov.
Har bokat vul den 15:e, vilket blir på dag 11 istället för 13-14 eftersom min gyn går på semester då. Pepp pepp! :)