Pergotime november 2013, tagning ett: action
Sitter i detta nu och inväntar mensen för att sedan påbörja första försöket med pergo. Någon mer som startar typ nu? Vill ha sällskap på den här resan! :)
Sitter i detta nu och inväntar mensen för att sedan påbörja första försöket med pergo. Någon mer som startar typ nu? Vill ha sällskap på den här resan! :)
Tog sista tabletten i morse. Jag har inte ont eller nåt alls... Blir intressant med VUL på fredag och se om det blev några äggblåsor..
Spännande när alla verkar ha VUL snart. Jag har VUL igen imorgon, hoppas på att ena blåsan inte har växt så jag bara har två växande, annars blir det förbud och helt kört denna månad... :(
Fick mensen idag :(
Fick mensen idag :(
Sådär, då har jag svalt sista tabletten och på fredag blir det vul! Hoppas de kan se nått, känns lite skevt att vul är så tidigt. Är fullständigt livrädd för att få för många ägg och bli gravid med tvillingar eller ännu fler... men visst borde de se redan på fredag om det är fler ägg på gång? Eller finns det risk att nya ägg växer till sig och drar iväg senare...? :S
Imorgon är det dax för mej att ta 1:a tabletten. Hoppas att jag slipper ev biverkningar. Hade inga alls de två månaderna jag tog innan jag blev gravid i somras.
Fortfarande inget positivt ÄL-test och idag är jag på dag 9 efter avslutad tablett och dag 18 i cykeln. Känns som det inte släppt något trots att de ändå var så pass stort i fredags på VUL.
Har VUL igen i morgon och får väl besked då. Finns det ett ägg där kanske man kan få en såndär spruta som gör att ägget släpper? Någon som vet?
Och finns där inget ägg så antar jag att det släppt och vi bara missat stegringen..... suck.