Pergotime november 2013, tagning ett: action
Sitter i detta nu och inväntar mensen för att sedan påbörja första försöket med pergo. Någon mer som startar typ nu? Vill ha sällskap på den här resan! :)
Sitter i detta nu och inväntar mensen för att sedan påbörja första försöket med pergo. Någon mer som startar typ nu? Vill ha sällskap på den här resan! :)
Är det samma med digitala? Kanske därför isf för jag testar alltid direkt. Ni väntar alltså 15 min??
Jag väntar inte 15 min. Jag kissar i ett engångsglas och doppar Stickan i den. Vilket märke använder du sötnos? Jag använder Clearblue. Manualer till deras produkter finns här: www.clearblueshop.se/mobile_information.php
Är det samma med digitala? Kanske därför isf för jag testar alltid direkt. Ni väntar alltså 15 min??
Nu på kvällen började det spänna i äggstockarna, och jag har fått som molvärk och små stickningar. Det borde vara positivt right?
Jag har tidigare använt clearblue men använder nu Sofi. Står inget om att vänta..
VUL om en stund! Vet i sjutton vad jag hoppas på :/ tror någonstans så starkt att de ska säga grattis du är gravid (vet det är omöjligt)
Sen om de ser att äggen släppt så spelar de ingen roll, man vet ju inte när och får ändå vänta på BIM. Jag har ju noll tålamod ;)
Sara, jag litar nog mer på sekret också men fick aldrig något konkret sånt heller. :(
Har också funderat på det där, hur man ska berätta :) Hoppas ju som f-n på ett plus till jul, så jag funderar typ på att i så fall köpa en flaska fin champagne eller vin till sambon i julklapp, och ställa fram två glas...och sen när han vill bjuda mig på ett glas så ska jag ta fram en flaska alkoholfritt till mig själv istället, och bah "Nej tack, det får bli sånt här för mig istället framöver..." ;)