Pergotime november 2013, tagning ett: action
Sitter i detta nu och inväntar mensen för att sedan påbörja första försöket med pergo. Någon mer som startar typ nu? Vill ha sällskap på den här resan! :)
Sitter i detta nu och inväntar mensen för att sedan påbörja första försöket med pergo. Någon mer som startar typ nu? Vill ha sällskap på den här resan! :)
Ok nu kommer en väldigt dum fråga, men jag hänger inte med i alla förkortningar, vad är BIM? :)
Siri89 BIM 27 dec, har ju inte mens annars i princip men min första pergokur var cykeln 38 dagar så får väl se!
Jag har startat en BIM lista för ett tag sedan som heter "BIM listan för oss som har festlige svårare". Välkomna!
Kan lägga en länk dit senare men lyckas inte från mobilen :/
Och sjukt mkt mer flytningar än vanligt. Men det kanske kan bero på pergotimen. Någon som haft liknande?
Ok nu kommer en väldigt dum fråga, men jag hänger inte med i alla förkortningar, vad är BIM? :)
Och sjukt mkt mer flytningar än vanligt. Men det kanske kan bero på pergotimen. Någon som haft liknande?
Jag hade bim 18/11
Jag fick ÄL spruta den 13e, och läkarn sa att BIM alltid blir två veckor efter ÄL. Så jag räknar på BIM den 27e :) är det nån som sammanställer en lista?