Pergotime november 2013, tagning ett: action
Sitter i detta nu och inväntar mensen för att sedan påbörja första försöket med pergo. Någon mer som startar typ nu? Vill ha sällskap på den här resan! :)
Sitter i detta nu och inväntar mensen för att sedan påbörja första försöket med pergo. Någon mer som startar typ nu? Vill ha sällskap på den här resan! :)
Håller på att bli knäpp. Har så ont i ägg & livmoderområdet (konstant värk). Har ni fått det med efter tabletterna? Är förra tisdagen jag tog sista tabletten tabletten på min första enkel kuren.
Oj vad många som har typ mensvärk just nu... Jag känner bara svagt, stramande. Ibland tror jag att jag inbillar mig eller har magknip men det har varit till och från i fem dagar nu...
Ladyblue78: Om du har jätteont efter att ha ätit Pergo kanske du borde kontakta läkaren dock..? Eller tror du det är ägglossning?
Håller på att bli knäpp. Har så ont i ägg & livmoderområdet (konstant värk). Har ni fått det med efter tabletterna? Är förra tisdagen jag tog sista tabletten tabletten på min första enkel kuren.
Fick precis kramp i vänstra sidan så jag vek mig :( Tog ett ÄL-test för att kolla och det var superpositivt. Starkare teststreck är kontrollstreck. Wierd... Hade ju ägglossning enligt kroppsliga symtom i måndags...
Man slutar aldrig förundras av kroppen :S
Jag hoppar in här om jag får!
Vi vill ha ett litet syskon till vår son och jag ska börja min första Pergotimekur i morgon.
Vårt pojke kom också till med hjälp av Pergotime, fjärde försöket...
Inga symptom alls under perogbehandlingen.
Hade också alla gravsymtom under första pergokuren. Hur mycket flytningar som helst, illamående, molande värk väldigt tidig och som hugg i magen, metallsmak i munnen. Jag trodde verkligen jag var gravid men icke!
Pergon verkar ge liknande gravsymtom, typiskt nog...