• TheStrange

Pergotime november 2013, tagning ett: action

Sitter i detta nu och inväntar mensen för att sedan påbörja första försöket med pergo. Någon mer som startar typ nu? Vill ha sällskap på den här resan! :)

• Svar på tråden Pergotime november 2013, tagning ett: action
  • ladyblue78

Vi har bröllop 21 december och jag är lite orolig över hur jag ska klara alla bieffekter av pergon samtidigt. 

Vet inte varför men vaknade idag och kände mig så himla nerstämd, just nu känns allt väldigt jobbigt :( Väntan över att kunna ta ett gravtest som kan ge utslag, väntan på bim.

Har inga stickande huggkänslor idag och nästan saknar dom för då kändes det ändå som något hände där nere.  

• Nin

Sötnos BIM25 nov, enkeldos #1 Novabusen BIM 5 dec, enkeldos 1:a gången Ladyblue78 BIM 1 dec, enkeldos 1:a gången Kossan. BIM 8 dec enkeldos 1:à gång Nin. BIM 12 dec enkeldos 2:à gång

• Nin

Blir lite bättre så.. :) Sötnos BIM 25 nov, enkeldos #1 Novabusen BIM 5 dec, enkeldos 1:a gången Ladyblue78 BIM 1 dec, enkeldos 1:a gången Kossan BIM 8 dec enkeldos 1:à gång Nin BIM 12 dec enkeldos 2:à gång

• ladyblue78

Sötnos BIM 25 nov, enkeldos #1 Novabusen BIM 5 dec, enkeldos 1:a gången Ladyblue78 BIM 1 dec, enkeldos 1:a gången Kossan BIM 8 dec enkeldos 1:à gång Nin BIM 12 dec enkeldos 2:à gång

• Novabusen
    ladyblue78 skrev 2013-11-22 18:39:43 följande:

Ni som ev inte lyckas på första kuren pergo nu ska ni på er 5e mensdag på börja ny pergo kur? 

Yes, det ska jag :)
  • Stampis

Jag fattar fortfarande inte hur man räknar ut sin BIM men jag hade iaf min senaste mens den 3:e Nov! Vet inte om det ändras något vid Pergotime kurerna dock?

• Majken33

Jag hänger med till nästa månad. Jag ska först äta provera 10 dagar och sen börja med min första pergo-kur, enkel dos. 

Ni som har koll på listan, skriv in Joseeefiine här, inlägg #217?  

• ladyblue78
    Stampis skrev 2013-11-22 21:17:44 följande:
    Jag fattar fortfarande inte hur man räknar ut sin BIM men jag hade iaf min senaste mens den 3:e Nov! Vet inte om det ändras något vid Pergotime kurerna dock?

Jag använder formlen 23 dagar från min första pergotime tablett, 28 dagar från mensens första dag är det som står som snitt annars för men styrelsen men jag hade ingen mens precis före min kur. Tror din bim är 30e november om din cykel är 28 dagar.
  • Stampis
    ladyblue78 skrev 2013-11-22 23:33:03 följande:

Jag använder formlen 23 dagar från min första pergotime tablett, 28 dagar från mensens första dag är det som står som snitt annars för men styrelsen men jag hade ingen mens precis före min kur. Tror din bim är 30e november om din cykel är 28 dagar.
    Har legat mellan 35-38 de senaste månaderna såg jag nu i en app som jag laddat hem! Så då blire ju några dagar längre då? :(
Svar på tråden Pergotime november 2013, tagning ett: action