• TheStrange

Pergotime november 2013, tagning ett: action

Sitter i detta nu och inväntar mensen för att sedan påbörja första försöket med pergo. Någon mer som startar typ nu? Vill ha sällskap på den här resan! :)

• Svar på tråden Pergotime november 2013, tagning ett: action
  • Sötnos
    RockTheRebell skrev 2013-11-22 09:39:37 följande:
    Mensen kom idag och jag har alltid vita innan mens. Men när jag gravid är det som vatten och känns som mensen ska komma hela tiden.
    det är så jag känner nu. bim på måndag, mensvärk flera dagar... jag brukar få lite känningar innan mens någon dag innan och när den väl kommer blir jag sängliggande... så detta är nytt för mig...

Nu bara ont, vattniga flytningar som är genomskinliga  (bara med lite tillstymelse till cream, dock inte vitt)  känns hela tiden som mensen som kommer...

har du mensvärksont av pergon också??

är det bim-3 idag om bim är på måndag, eller hur räknar man?

• Sötnos

hur många är vi här inne egentligen? jag har läst att 30% blir gravida på första kuren pergo och kring 70% inom 3 kurer... flera av oss borde ju bli gravida...   tror vi borde köra en lista här inne också, bara för pergo.. är ni på så kan vi hålla lite statistik?  bim-datum och hur många gånger man är på räcker väl?

BIM-listan Baby 

25 nov, Sötnos, enkeldos #1

• Novabusen
    Sötnos skrev 2013-11-22 11:22:00 följande:

hur många är vi här inne egentligen? jag har läst att 30% blir gravida på första kuren pergo och kring 70% inom 3 kurer... flera av oss borde ju bli gravida...   tror vi borde köra en lista här inne också, bara för pergo.. är ni på så kan vi hålla lite statistik?  bim-datum och hur många gånger man är på räcker väl?

BIM-listan Baby 

25 nov, Sötnos, enkeldos #1

Vart hittade du den statistiken? Kul men lite positiva siffror :)

Novabusen BIM 5 dec, enkeldos 1:a gången
  • Sötnos

Läst det på flera ställen och hört läkare säga ungefär samma sak :)

• ladyblue78
    Sötnos BIM25 nov, enkeldos #1
    Ladyblue78 BIM 1 dec, enkeldos 1:a gången 
  • kossann
    Sötnos BIM25 nov, enkeldos #1
    Ladyblue78 BIM 1 dec, enkeldos 1:a gången 
    kossann  BIM 8 dec, enkeldos #1
  • kossann
    Sötnos skrev 2013-11-22 11:22:00 följande:
    hur många är vi här inne egentligen? jag har läst att 30% blir gravida på första kuren pergo och kring 70% inom 3 kurer... flera av oss borde ju bli gravida...   
    I somras blev jag gravid på andra enkelkuren pergo, så jag hoppas att det går fort denna gången oxå!
  • ladyblue78

Ni som ev inte lyckas på första kuren pergo nu ska ni på er 5e mensdag på börja ny pergo kur? 

Svar på tråden Pergotime november 2013, tagning ett: action