Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

sjuttiofemman skrev 2014-05-10 20:29:52 följande:

Jag tog det så, jag hade inte använt det i positiva sammanhang. Ta och ge lite seriösa kommentarer istället då på mitt inlägg:

"

Jag är sjukt imponerad över Dibranis självbehärskning här. Jag hade haft svårt att kontrollera mina ord om jag varit honom. Och för att förekomma vissa här, nej jag hade självklart inte gått till fysiskt angrepp. (vissa vill gärna framställa mig som vänsterextremist och en massa annat).

Retoriken som Sd använder påminner starkt om det nazistiska Nordiska Rikspartiet på 80-talet (går att lyssna på dokumentär om dem här: sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=... om man nu står ut med vänsterpartist-mijöpartist media konspirationen som vissa hävdar finns i sverige) som antydde att de stödde våldsangrepp på vänstersympatisörer och kunde på så sätt svära sig fria från ansvar. På samma sätt uttalar sig Sd idag när de med ovanstående uttalanden smörjer sina kärnväljare och samtidigt faktiskt hetsar dessa då vissa personer inte behöver speciellt mycket för att låta hatet övergå i handling vilket vi fick svart på vitt i Uppdrag Gransknings inslag om nazistiska SMR.

Det här är essensen i varför Sd måste motarbetas och att man inte kan lita på det partiet.

För övrigt har Richard Jomshof blivit dömd för hets mot folkgrupp när han uttalade sig om att det ligger djupt rotat i islams kultur att våldta kvinnor som straff. Väntar med spänning på den uteslutning ur partiet i enlighet med den nolltolerans mot rasism de säger sig ha. Fast vi har sett gång på gång hur sverigedemokrater kommer undan uteslutning med en varning som sannolikt omvandlas till ryggdunk när kamerorna stängs av."
    Ok nu tittade jag. Och Björn Söder var klok som vanligt. Den andra tomten ger jag noll och inget för. Vem är han att stå och tala om för etniska svenskar att vi är invandrade? Är han felvaggad eller? Åk till valfritt land i världen och kränk ursprungsbefolkningen där får du se vad de tycker. Min släkt har bott i Stockholm i minst 800 år och ja, vi är svenskare än en somalier/syrier/gambian som precis klivit av planet. Att påstå något annat är en skymf.
    Och SD vill inte "kasta ut alla invandrare" utan minska invandringen.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-05-10 21:20:51 följande:

Om din släkt har funnits i Sverige i 800 år så invandrade de till landet för 800 år sedan. Det var vad "tomten" sa.
    Sen tog sig Björn Söder rätten att återigen definiera vem som är svensk endast baserat på hudfärgen.

Har någon påstått att du är mindre svensk än en nyanländ? Suck det är inte vad detta handlar om.

Björn söder blev ytterst kränkt över att en person som talar klockren svenska, är riksdagspolitiker men har utländskt ursprung och informerade Björn Söder om att vi alla har invandrat nån gång.
    Varför blir man kränkt över en sån sak?
    Min släkt har bott här längre än så men vid 1200-talet blev folkbokföringen mer pålitlig.
    Jag uppfattar inte att han blev ytterst kränkt. Däremot förstår jag hans trötthet när ytterligare en invandrare talar om för svenskar att vi knappt existerar. Han är inte den första.
    Med ditt tankesätt existerar varken kurder, somalier, amerikaner eller schweizare då heller? Alla är ju bara invandrare av olika grad. Då vill jag sluta betala skatt i Sverige om vi som nation knappt existerar.
  • Errol Flynn
    Naiw skrev 2014-05-10 21:57:00 följande:
    Guillou har väl aldrig gjort något annat än svängt med opinionens vindar. Han låtsas vara vänster vän men drar sig inte för att kommentera på någons klädval som han gör i videon ovan "dressman kläder", vad det nu är för fel på dressman.
    Följaktligen begår invandrarna 18 procent av alla brott. Men eftersom de bara är 12 procent av invånarna är de tydligt överrepresenterade i brottsstatistiken. Men besöker man ett svenskt fängelse ser man en mycket mörkare bild, en närmast chockartad bild. För bland de intagna på fängelse är invandrarnas överrepresentation mycket större än vad man kan utläsa ur brottsstatistiken. Jag överraskades själv av denna syn när jag besökte Norrtäljefängelset förra året för att hålla ett föredrag. Så gott som alla fångarna kom till gymnastiksalen och det var ju lätt att se att svartskallemajoriteten var enorm (idag 75% på just det fängelset).

Svartskallemajoriteten? Jo jag tackar jag.
  • Errol Flynn
    Velouria skrev 2014-05-10 22:10:27 följande:
    Wow, samma lögn som alla andra "invandringskritiska" drar.

"Jag har besökt ett fängelse och såg så många invandrare!!! smile3.gif "

Män är överrepresenterade vad gäller alla typer av brott. I AAALLLAAA länder världen över...
    Är du man, "Errol Flynn"?
    Jag citerade Jan Guillou.
  • Errol Flynn
    Velouria skrev 2014-05-10 22:21:37 följande:
    Hallå, swedish(o)demokraterna. Diskutera er politik istället för att gnälla om blattar på fängelser, andra partier, Guillous historia, när ni blir ifrågasatta. Ni är sååå himla dåliga på att försvara er. Det enda ni försöker göra är att flytta fokus annanstans. Tror ni inte att det är så uppenbart att det för oss andra tyder på NOLL argumentationsbenägenhet, bara "eeeh...du är dum"-benägenhet.
    Nej det är vi inte. Men ni är.
    Godnatt.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-10 23:24:04 följande:
    Klart du inte gör. Du tycker att en liten minoritet av smyg- *host harkel* fascister ska få styra majoriteten, och bestämma vad som är okey eller inte för dem. Du vill ha en minoritetsdiktatur. Grattis!
    Du vet ingenting om mig men fortsätt gissa om det gör dig glad.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-10 23:51:08 följande:
    Ehheh, "klok" som i "han svarade inte på den relevanta frågan, för han visste att han inte kunde vinna den striden, utan istället skrek "KRÄNGCKHT!!!!" på sannt SD-manér och stormade iväg. Mer fjortigt än klokt skulle jag säga.
    Vi har pratat om det här förut. Skriv så att det går att ta dig på allvar.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-11 00:02:47 följande:
    Ehm, ja? Det är ju precis så det är! ALLA har invandrat någon gång någonstans ifrån. Möjligen vissa stammar från Kalahari, som kanske levt där så länge som vi varit Homo Sapiens Sapiens, men inte ens det är bekräftat.

Du betalar skatt till samhället, staten. Inte till nationen. Du vet det va?
    Ja kära du. Det vet jag. Betalar du själv skatt nu?
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-11 00:11:59 följande:
    "AMENDURÅ!!!!"

Allvarligt, kliv ur sandlådan, det här är en seriös diskussion.
    Och där är den Dorian jag känner igen. Herregud. Vad går du på egentligen och har du ett liv utanför Familjeliv?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?