Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

Flash Gordon skrev 2014-03-26 15:29:27 följande:

Nä, jag svarar honom varje gång han behagar kommentera något avb mina inlägg.

Men om du mnear siffrrorna. 2% av SVeriges befolknign (om det vore som i Japan alltså) skulle motsvara 180000 utlänningar.

Det var alltså inte en referenst till hur det verkligen ser ut i Sverige: dvs runt två miljoner utlänningar.

Det hela handlade om huruvida Japan var etniskt homogent eller inte och med runt 98% av japans befolkning som etniska japaner skulle jag nog kalla det just "etniskt homogent".
    Ha ha ha.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    nihka skrev 2014-03-26 18:27:20 följande:
    Kan man rösta på SD med en kula mitt mellan ögonen?

Om man demonstrerar MOT SD så kanske man inte hade tänkt rösta på dem i alla fall?
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-03-26 22:28:33 följande:

Ja säpo-vakter och poliser ska inte tysta folk. Förstår inte vad det är som är så hemskt med frågor från skolelever?

Är det ett hot?

Hot? Förstår du verkligen inte vad man skriver........? Skrämmande. Du skrev:

Återigen, personer med skyddsbehov som kommer hit eller har behov av att komma hit är den grupp av människor som säkerligen inte är högutbildade och kanske tom är analfabeter pga bristande offentlig verksamhet i sitt hemland.

Jag menar, det är knappast universitetsutbildade människor som måste fly från sina hemländer.

Och då undrar jag om universitetsutbildade inte behöver fly om det blir krig. För det är väl sådana människor som har skyddsbehov? Fattig är inte ett asylskäl. Inte dålig utbildning heller.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-03-26 22:36:17 följande:
    Hörde just att 50.000 svenskar emigrerar varje år. Lite invandring kanske inte är så tokigt ändå..?
    Nja tycker du verkligen att utflyttning av utbildad arbetskraft är bra om den fylls på av flyktingar som tar 10 år att få i arbete?
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-03-27 08:46:38 följande:

Vilken härskarteknik du använder, undrar om du har samma attityd i verkligheten..? Jag läste slarvigt, ber så hemskt mycket om ursäkt....herregud.
    Så enligt dig är det endast av krig man ska få skydd från?
    Jag tycker att krig är en bra anledning att ta emot folk. Inte fattigdom eller dålig utbildning.
    Och jag använder inte härskarteknik men anklaga inte människor för hot för att du själv läser slarvigt.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-03-27 08:49:04 följande:

Källa på det?
    Utflyttningen kan vi inte hindra. Hur menar du att vi ska fylla på med befolkning i landet då? Tvinga folk att skaffa barn?

Källa på vad?
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-03-27 09:01:33 följande:
    Haha det här stör nog skiten ur Sd som menar att Zlatan inte är svensk. Nu håller inte övriga samhället med och han hamnar till och med på frimärke :)
    www.svt.se/nyheter/regionalt/sydnytt/zlicka-p...
    Zlatan hyllades på Avpixlat för inte länge sedan.
    Varför skulle någon ogilla Zlatan? Han är väl i allra högsta grad självförsörjande och ett föredöme.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-03-27 09:36:29 följande:

Svält, epidemier, katastrofer, förtryck, förföljelse då?
    Fattigdomen har västvärlden en rejäl dos med skuld till, du menar alltså att vi ska vända ryggen till?
    Nej till svält av uppenbara skäl. Vilken sorts katastrofer pratar du om? Förtryck kanske. Förföljelse kanske.
    Vi kan inte ta hit människor enbart pga fattigdom, det är inte ett hållbart asylskäl. En miljard lever i extrem fattigdom, hur många av dem har vi plats för? Och vilka ska vi säga nej till?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?