Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

Dorian Ertymexx skrev 2014-05-04 13:28:10 följande:
    Samma är sant om de arbetslösa. Ska vi införa tvångssterilisering av alla icke lönsamma kanske?
    Nu hängde jag inte alls med i ditt resonemang. Vad har arbetslösa och tiggare att göra med varandra?
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-04 15:31:38 följande:
    Okey. Om man är arbetslös länge nog, och inte får bidrag längre, så hamnar man på gatan och blir... vad?
    Eu-migrant?
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-05 22:12:27 följande:
    Jo, det är precis det jag varit. Klart, det kallades "huckle" istället för "niqab", men inte menar du väl att det är den enorma skillnaden som gör er så rädda? Att det kallas något annat för samma plagg?

Fast även du ser väl skillnad på ett huckle och en niqab där man bara ser en springa av ögonen? Och jag tror att även du är medveten om laddningen som niqab/burka har.
  • Errol Flynn
    Velouria skrev 2014-05-06 11:58:46 följande:
    Jag tror att kristendomen och islam kommer att uppgå i varandra och att det kommer att födas en ny religion här i Sverige: Kristenslam.

smile2.gif
    Eller Bottenslam.
  • Errol Flynn
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-05-07 20:41:14 följande:
    ... och den lite farlige och spännande folkhjälten/våldsuppviglaren Sebbe Staxx tillåts också uttala sig. Den fan är ju inte ett dugg bättre än någon Ekeroth eller Almqvist, men de senare är nog inte ens nära att bli en del av kulturetablissemanget.
    Blöj-Sebbe......den kriminella muppen borde ges 0 media utrymme.
  • Errol Flynn
    Thomas66 skrev 2014-05-07 21:07:35 följande:

Tror att han har varit anställd på fryshuset för att vara en förebild för ungdomar : ( Sedan att han samtidigt åker dit för narkotikabrott och vapenbrott gör ju ingenting. Det här är Sveriges nya experter , det finns hur många som helst i hans kaliber som lever på bidrag mot rasism.
    Han åker väl fast var och varannan dag. Fantastisk förebild för våra unga.
  • Errol Flynn
    Thomas66 skrev 2014-05-07 21:25:14 följande:

Verkligen, men tyvärr ligger väl kvaliteten på dom goda där någonstans. Sedan är det väl ingen nyhet tyvärr.

Jag undrar vilket land Sebbe kommer ifrån. Han pratar med väldigt grov brytning a la Rosengård. Inte finlandsvenska i alla fall. Kartellen är ju för goa. Mördare och annat slam.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kartellen
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-05-08 12:14:28 följande:

Jösses. Så om man har vänstersympatier så ska man assimileras till sd's version av svenskhet. Vi ska alltså tryckas ner i samma homogena och konservativa form. Det räcker alltså inte att vara svensk för Sd, man måste vara sverigedemokrat eller ännu längre ut på högerkanten för att passa in i deras mall.

Nu tror jag dessa herrar har fått en kollektiv stroke! Eller försöker dölja sin egen rasism.

Allt är bättre än att vara vänster.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-08 12:26:05 följande:
    Även att vara nazist, fascist och åsiktsförtryckare?
    Allt.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?